13 Δεκέμβριος 2018

Η διαφήμιση στα κινητά τηλέφωνα

Το νούμερο των διαφημιστών που στρέφονται προς την διαφήμιση μέσω των κινητών συσκευών έχει διπλασιαστεί τα τελευταία δυο χρόνια, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Τον Απρίλιο, 689 διαφημιστές χρησιμοποίησαν καμπάνιες σε φορητές συσκευές, με άνοδο 128% από τον περασμένο χρόνο και ακόμα θεωρείται πως αυτός ο χώρος είναι σε νηπιακό επίπεδο γεγονός που αποδεικνύει την δυναμική του και τις προοπτικές εξέλιξης.

Η επιτάχυνση της διείσδυσης των smartphones, των δικτύων 3G/4G και των πακέτων δεδομένων, παρέχει στους διαφημιστές ανοικτό χώρο για να έχουν πρόσβαση στους καταναλωτές μέσω των εφαρμογών, των browsers και των SMS. Από τις διαφημίσεις στα κινητά, το 50% ήταν περιεχομένου κινητών και εκδόσεων, το 26% για καταναλωτικά προϊόντα, το 7% για ΙΤ και το 6% για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες ενώ το 31% των χρηστών κινητών έχουν πλέον smartphone ενώ πέρισυ μόνο το 20%.