Η SAS, κατέγραψε ένα ακόμη ρεκόρ στα οικονομικά αποτελέσματά της παρουσιάζοντας έσοδα 2,43 δις δολαρίων για το 2010, σημειώνοντας αύξηση 5,2% σε σχέση με τα αποτελέσματα του 2009. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι στην κατηγορία των επιχειρηματικών analytics, η αύξηση των εσόδων έφτασε το 26%.

Ο CEO της SAS, Jim Goodnight απέδωσε τη σημαντική ανάπτυξη στην αποδοχή από τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις ότι ο τεράστιος όγκος των δεδομένων μπορεί πλέον να αναλυθεί παρέχοντας σημαντική γνώση, με τρόπο αδύνατο στο παρελθόν.

"Τα analytics χρησιμοποιούνται πλέον σχεδόν σε κάθε κλάδο τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα," τόνισε ο J. Goodnight. "H προγνωστική δύναμη των analytics μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά βοηθώντας τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να δουν τόσο μακριά, ώστε να είναι σε θέση να κάνουν όλες τις απαραίτητες προσαρμογές γρηγορότερα και με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. Η αδιάκοπη αύξηση των εσόδων μας για 35 συνεχή χρονιά και η υψηλή αφοσίωση των πελατών μας οφείλονται στο γεγονός ότι οι πελάτες μας αποκομίζουν σημαντική αξία από το λογισμικό μας και εμπιστεύονται τα αποτελέσματά του."

Όπως συνηθίζει, η SAS επανεπένδυσε σημαντικό ποσό των εσόδων --της τάξης του 24%- σε Έρευνα και Ανάπτυξη, ενώ αύξησε και το προσωπικό της κατά 2,4%.

“Ξεκινήσαμε το 2010 κατακτώντας την 1η θέση στην ετήσια λίστα του περιοδικού FORTUNE με τις ‘100 εταιρείες με τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στις ΗΠΑ’ και μπήκαμε στο 2011 κερδίζοντας την ίδια διάκριση,” δήλωσε ο Goodnight. “Οι διακρίσεις αυτές αποδεικνύουν ότι δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ της επαγγελματικής και της προσωπικής ζωής των εργαζομένων μας, έτσι ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στην παροχή της υψηλής ποιότητας λογισμικού και υπηρεσιών που αναμένουν οι πελάτες μας. Οι αφοσιωμένοι, ταλαντούχοι εργαζόμενοι είναι ζωτικής σημασίας για μια οικονομία που βασίζεται στη γνώση όπως η SAS.”

Σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, τα SAS Analytics παρέχουν στους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις μετρήσιμη αξία. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:

 

  • Commerzbank: Ο δεύτερος μεγαλύτερος χρηματοπιστωτικός οργανισμός της Γερμανίας, αύξησε την κερδοφορία στο πρόγραμμα direct marketing κατά 55% χρησιμοποιώντας τη λύση SAS Marketing Optimization. Σε σχετική έρευνα που υλοποιήθηκε κατά παραγγελία της SAS, η Forrester Consulting υπολόγισε ότι η συνολική απόδοση της λύσης της SAS έφτασε το 484%!
  • Daiichi Sankyo : H πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία με έδρα το Τόκιο, χρησιμοποίησε τη λύση SAS Drug Development για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας βασισμένης στο Web για να μειώσει το κόστος μεταφοράς των δεδομένων από τους εξωτερικούς της συνεργάτες και να βελτιώσει την παραγωγικότητα των ερευνητών της. Η Nucleus Research εκτιμά ότι η απόδοση της επένδυσης (ROI) έφτασε το 319% σε τέσσερις μόλις μήνες!
  • First Niagara: Τράπεζα που εδρεύει στο Buffalo, χρησιμοποίησε τις λύσεις SAS Activity-Based Management και SAS Profitability Management. Μέσα σε έξι μήνες, η τράπεζα βελτίωσε την προ-φόρων απόδοσή της περισσότερο από 1 εκατ. δολάρια και αναμένει να αυξήσει την απόδοσή της κατά πέντε φορές μέσα στους επόμενους 18 μήνες.
  • OneBeacon Insurance Group: Εταιρεία που εδρεύει στη Minnetonka, βελτίωσε σημαντικά το βαθμό ζημιών της, χρησιμοποιώντας τα SAS Analytics για να τιμολογήσει με ακρίβεια τα ασφαλιστικά προϊόντα της σε πολλά εξειδικευμένα τμήματα. Η αναλυτική τεχνογνωσία παρέχει στην εταιρία την εμπιστοσύνη για να συνεχίσει να αναπτύσσεται στην -σε αρκετές περιπτώσεις δύσκολη να τιμολογηθεί- ασφαλιστική αγορά.
  • The State of North Carolina: Στράφηκε στα SAS Business Analytics για να ενισχύσει την εφαρμογή Αυτοματοποιημένων Υπηρεσιών Επιβολής του Νόμου Ποινικής Δικαιοσύνης. Παρέχοντας στους επαγγελματίες της ποινικής δικαιοσύνης μια πλήρη άποψη για τους ποινικούς παραβάτες, η συγκεκριμένη εφαρμογή εξοικονομεί από τους φορολογούμενους 7 εκατ. δολάρια το χρόνο, βελτιώνοντας παράλληλα τη δημόσια ασφάλεια.
  • TrueCar.com: Εταιρεία που εδρεύει στη Santa Monica, επέλεξε τα SAS Analytics για τη βελτίωση των προωθητικών εκστρατειών της, των προβλέψεων των πωλήσεων και των αναφορών σχετικών με τις τιμές και τις τάσεις. Τα έσοδα από τις προωθητικές εκστρατείες στις μηχανές αναζήτησης αυξήθηκαν κατά 300%.