13 Δεκέμβριος 2018

Η εγκατάσταση BA στο ζωολογικό κήπο του Σινσινάτι

Ο ζωολογικός κήπος του Σινσινάτι αναμένεται να έχει μια αύξηση εσόδων της τάξης των 350.000 δολαρίων των πρώτο χρόνο και 50.000 νέες επισκέψεις μέσα από την χρήση των Business Analytics της IBM. Τον Ιούλιο του 2010, ο ζωολογικός κήπος του Σινσινάτι στράφηκε στην IBM και τον συνέταιρό της BrightStar Partners για να αντικαταστήσει τα διάφορα συστήματα που μέχρι τότε χρησιμοποιούσε με μία ολοκληρωμένη λύση, δίνοντας στους εργαζόμενους συγκεντρωμένες πληροφορίες και δεδομένα σχετικά με την έκδοση εισιτηρίων και τις πωλήσεις.

Σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου της IBM, τα μέλη του προσωπικού του ζωολογικού κήπου και η διοίκηση, έχουν πλέον εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα μέσω της πληροφόρησης, της ανάλυσης και της ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, δίνοντάς τους με αυτόν τον τρόπο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη και της όποιας καθυστέρησης στην έκδοση εισιτηρίων. Υπάρχει λεπτομερής πληροφόρηση σχετικά με τους επισκέπτες, τα ποσά που ξόδεψαν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους και τις αγοραστικές τους προτιμήσεις. Στο παρελθόν χρειάζονταν εφτά έως δεκατέσσερις μέρες για να συγκεντρωθεί αυτή η πληροφορία. Με τη λύση αυτή, το management μπορεί να επικεντρωθεί σε στοχευμένες ενέργειες για την πραγματοποίηση υψηλότερων κερδών.