12 Δεκέμβριος 2018

Η Forrester και η Gartner κατατάσουν την Oracle ως ηγέτη στο CRM

Η Forrester Research Inc. κατέταξε την Oracle στην κατηγορία "Leader" σε δύο νέες εκθέσεις της που εστιάζουν στο CRM, "The Forrester Wave™; CRM Suite for Large Organizations, Q2 2010" και "The Forrester Wave™; CRM Suite for Midsized Organizations, Q2 2010".

Στις εκθέσεις, η Forrester αναφέρει ότι το Oracle CRM On Demand «σημείωσε επιτυχία στην αγορά παρέχοντας τα ίδια πλεονεκτήματα με άλλες λύσεις CRM SaaS (software-as-a-service): γρήγορη δημιουργία αξίας, υψηλή χρηστικότητα και χαμηλά αρχικά κόστη. Το προϊόν ενισχύει τη δημιουργία αξίας και προσελκύει μεσαίου μεγέθους οργανισμούς, αλλά, επίσης, τυγχάνει αυξανόμενης αποδοχής και στις μεγάλες επιχειρήσεις. Διαθέτει, επίσης, καινοτόμες νέες δυνατότητες και παρέχει πολλές δυνατότητες αυτοματοποίησης για το δυναμικό των πωλήσεων και διαχείριση του δικτύου συνεργατών, καθώς και ολοκληρωμένη υποστήριξη για την εξυπηρέτηση των πελατών, τη διαχείριση των δεδομένων τους και για υπηρεσίες ανάλυσης». Σημειώνει, επίσης, ότι «Το Siebel CRM έχει σχεδιαστεί για να παρέχει αξιόπιστες δυνατότητες που επιτρέπουν στους χρήστες να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών. Το προϊόν Siebel CRM για μεγάλους οργανισμούς έχει επιτύχει την κορυφαία διάκριση για την πλειοψηφία των λειτουργιών CRM, όπως: πωλήσεις, marketing, εξυπηρέτηση πελατών, επιτόπια υποστήριξη, διαχείριση σχέσεων με συνεργάτες και διαχείριση δεδομένων πελατών».

Επιπλέον, η Forrester αναγνώρισε τις λύσεις Oracle E-Business Suite CRM και PeopleSoft Enterprise CRM της Oracle:  «Οι λύσεις Oracle E-Business Suite CRM και PeopleSoft Enterprise CRM αποτελούν καλές επιλογές για πελάτες ERP. Η Oracle συνεχίζει να υποστηρίζει πελάτες που χρησιμοποιούν κάποια από τις δύο άλλες σημαντικές λύσεις CRM της. Ο Anthony Lye, SVP, Oracle CRM δήλωσε: «Το Oracle CRM δίνει στους οργανισμούς κάθε μεγέθους τη δυνατότητα να μετασχηματίσουν την εμπειρία των πελατών τους προωθώντας την απόκτηση νέων πελατών, αυξάνοντας την αφοσίωση και μειώνοντας το κόστος του marketing, των πωλήσεων και της υποστήριξης. Είδαμε με ιδιαίτερη ικανοποίηση τη Forrester να αναγνωρίζει την Oracle για την ευρεία γκάμα λύσεών της, τη στοχευμένη τεχνογνωσία για τον κλάδο και τις ευέλικτες επιλογές υλοποίησης και τη λύση Siebel CRM της Oracle να κατατάσσεται στην κατηγορία "Leaders" των εκθέσεων Magic Quadrant της Gartner, διάκριση που πιστεύουμε ότι αποτελεί ακόμα μία επιβεβαίωση ότι πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη απάντηση στον τομέα του CRM για τις επιχειρήσεις. Στην αξιολόγησή μας, αυτές οι πρόσφατες εκθέσεις τεκμηριώνουν όχι μόνο την τοποθέτηση της λύσης Siebel CRM της Oracle στον κλάδο, αλλά και την τεράστια αξία που έχει για τους οργανισμούς.»