19 Ιουνίου 2019

Analytics για Social media από τη SAS

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση για τη βιομηχανία του τουρισμού, η σημασία των  analytics για τα social media πολύ δύσκολα μπορεί να υποτιμηθεί. Ο Robert Bryant, σύμβουλος της Deloitte LLP υποστηρίζει πως: «Τα πιο επιτυχημένα εμπορικά σήματα θα είναι εκείνα που προσαρμόζονται και εκμεταλλεύονται τα social media παρά αυτά που τα υποτιμούν ή που μάχονται ενάντια στην επιρροή τους». Αλλά εταιρίες κολοσσοί του χώρου όπως η SAS και η IBM είναι πεπεισμένοι ότι η βιομηχανία του τουρισμού δεν είναι η μοναδική που μπορεί να επωφεληθεί από τα analytics των social media.

Οι δύο προμηθευτές έχουν στρέψει την προσοχή τους σε αναζήτηση στοιχείων (data mining) σε blogs, wikis και σε δημοφιλείς κοινωνικές περιοχές δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter για να αποκαλύψουν πολύτιμες ιδέες και προοπτικές για επιχειρήσεις σε διάφορες βιομηχανίες. Παρόλα αυτά, μερικοί αναλυτές και ορισμένοι που παρακολουθούν τις βιομηχανίες είναι διστακτικοί και προσεκτικοί και αμφισβητούν την ακρίβεια και τελικά, τη χρησιμότητα της κρυφής δύναμης των analytics με τη σημερινή της μορφή.

Η SAS Institute ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας νέας σουίτας analytics για τα κοινωνικά μέσα. Σύμφωνα με την SAS, oι νέες on-demand εφαρμογές συλλέγουν και αναλύουν τα σχετικά μηνύματα των blog, του Twitter, τις ανανεώσεις του Facebook και ακόμα περισσότερα για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να καταλάβουν τι λέει ο κόσμος για αυτές στο ίντερνετ, για να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχουν οι online συζητήσεις στα εταιρικά εμπορικά σήματά τους και για να σχεδιάσουν αποτελεσματικότερες καμπάνιες μάρκετινγκ.

Οι εφαρμογές μπορούν να παρουσιάσουν σε διάφορες απεικονίσεις και σχεδιαγράμματα τα στοιχεία που συλλέχτηκαν από τα κοινωνικά μέσα. Για παράδειγμα οι χρήστες μπορούν να δουν τα ποσοστά των θετικών, ουδέτερων ή αρνητικών μηνυμάτων στο Twitter υπό μορφή διαγραμμάτων πίτας. Μπορούν επίσης να παρακολουθούν την αίσθηση και τις εντυπώσεις των πελατών ανά χρονικές περιόδους με γραφικές παραστάσεις.