13 Δεκέμβριος 2018

Συνεργασία WPP και Ace Metrix

Η WPP έχει επενδύσει στην Ace Metrix ως μέρος μιας στρατηγικής συνεργασίας στοχεύοντας έτσι να παρέχει τις υπηρεσίες της σε analytics προς τους πελάτες της για την δημιουργία νέων εργαλείων και βελτίωση υπαρχόντων για την μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης. Το μέγεθος της επένδυσης της WPP δεν έχει αποκαλυφθεί.

Η Ace Metrix έκλεισε έναν οικονομικό κύκλο ύψους $6 εκατομμυρίων στο τέλος του περσινού έτους δαπανώντας τα μετρητά συγκεκριμένα στην αύξηση των πωλήσεων και σε δραστηριότητες του μάρκετινγκ. Η επιχείρηση έχει αναπτύξει ένα σύστημα άμεσης ψηφοφορίας για τις αντιδράσεις και τα συναισθήματα των τηλεθεατών TV στις νέες – έκτακτες διαφημίσεις, οι οποίες μετέπειτα καταγράφονται στους παράγοντες όπως η συχνότητα θέασης, η σχετικότητα και το πόσο αρεστή ήταν η διαφήμιση.