23 Σεπτέμβριος 2018

Πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την ταχύτητα για την αύξηση της εμπειρίας πελάτη

Ταχύτητα: αυτή είναι η λέξη-κλειδί στον χώρο των επιχειρήσεων σήμερα. Ζούμε σε έναν κόσμο όπου όλοι θέλουν την γρήγορη εκτέλεση εργασίας και την έγκυρη παράδοση των προϊόντων, η Amazon έχει χτίσει μια αυτοκρατορία αποστολής σε μόλις 2 ημέρες και χαμηλό κόστος.

Κι έτσι, καταναλωτές και πελάτες αναμένουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εκτελούνται σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο να ταιριάζουν στο πρόγραμμά τους.

Εάν η επιχείρησή σας μπορεί να αυξήσει την ταχύτητα της, θα μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη. Οι επιχειρήσεις βρίσκουν διάφορους τρόπους για να αυξήσουν την ταχύτητα και πολλές από αυτές τις τεχνικές μπορούν να εφαρμοστούν και στη δική σας επιχείρηση.

  1. Τεχνικές κοπής που περιορίζουν τις διαταραχές

Η ταχύτητα μπορεί να είναι το κλειδί για την ευτυχία ενός πελάτη, αλλά όταν συνδυάζεται με διαταραχές, η ευτυχία αρχίζει να εξασθενεί. Αν μια νέα τεχνολογία προσφέρει λιγότερες διαταραχές και μεγαλύτερες ταχύτητες, είναι η ιδανική λύση για την εμπειρία του πελάτη.

Οι υδραυλικοί στρέφονται στην επισκευή αποχετευτικών αγωγών, διότι η επένδυση διαρκεί κατά μέσο όρο 24 ώρες για να ολοκληρωθεί χωρίς ζημιές στους δρόμους, τα πεζοδρόμια, τις οδούς διέλευσης, την αρχιτεκτονική των κήπων ή κάτι παρόμοιο.

Οι επιχειρήσεις που βασίζονται σε υπηρεσίες αναζητούν συνεχώς νέες τεχνικές που μπορούν να συμβάλουν στην επιτάχυνση των εργασιών που πραγματοποιούνται για να κάνουν τους πελάτες ευτυχείς. Η εκμάθηση ή υιοθέτηση της τελευταίας τεχνολογίας μπορεί να βοηθήσει οποιαδήποτε επιχείρηση να παραμείνει μπροστά από τους υπόλοιπους και να χρησιμοποιήσει τεχνολογίες αιχμής.

 

  1. Ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών με το Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων CRM

Το λογισμικό CRM αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο προσφέρεται η εμπειρία και η εξυπηρέτηση των πελατών. Όταν ένας πελάτης καλεί έχοντας πρόβλημα ή απορία σχετικά με την εξυπηρέτηση, όλα καταγράφονται για να δώσουν μια σφαιρική εικόνα του πελάτη.

Το λογισμικό CRM μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αυξήσει δραστικά την ταχύτητα της υπηρεσίας.

Φανταστείτε να καλέσετε έναν πάροχο λογισμικού υπολογιστών, αφού όμως έχετε ξανά καλέσει αρκετές φορές με το ίδιο πρόβλημα. Όταν θα καλέσετε, ο πράκτορας θα εντοπίσει το πρόβλημα (έχει ήδη καταγραφεί). Έτσι, παρακάμπτετε όλες τις λύσεις που δεν λειτούργησαν.

Ο πάροχος σας φωνάζει με το μικρό σας επειδή ο αριθμός σας βρίσκεται ήδη στο σύστημά του.

Ίσως να σας συνδέσουν με τελευταίο τεχνικό για να σας βοηθήσει, κάποιον δηλαδή με τον οποίο είστε ήδη εξοικειωμένοι και μιλάτε άνετα.

Αυτός είναι ο τύπος εμπειρίας που μπορεί να προσφέρει το λογισμικό CRM. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το λογισμικό για όλα, από την παρακολούθηση του ιστορικού των πελατών μέχρι την προσαρμογή των προσφορών στους πελάτες με βάση το ιστορικό τους σε σχέση με την εταιρεία σας.

Θα γνωρίζετε τα ενδιαφέροντα κάθε πελάτη, θα δημιουργείτε προσωπικές σχέσεις και θα τους προσφέρετε λύσεις που ίσως δεν είχαν καν σκεφτεί. Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιωθεί έως και κατά 47% με την κατάλληλη εφαρμογή CRM.

 

  1. Ολονύκτια εξυπηρέτηση και υπηρεσίες

Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων εργάζονται ήδη πολλές ώρες. Σύμφωνα με έρευνα του Gallup, το 39% των ιδιοκτητών εργάζονται πάνω από 60 ολόκληρες ώρες την εβδομάδα! Υπάρχουν όμως και άλλοι ιδιοκτήτες που είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν ακόμα περισσότερο και να προσφέρουν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Θα βρείτε υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, υπηρεσίες επισκευής σπιτιού και άλλους που προσφέρουν υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.

Οι πελάτες θα πληρώνουν ένα ασφάλιστρο για αυτές τις υπηρεσίες, αλλά σε περίπτωση που συμβεί όντως κάποιο πρόβλημα, θα εξακολουθούν να χρειάζονται μια υπηρεσία. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν έτσι να ανταγωνιστούν τις μεγάλες, προσφέροντας αυτή την 24/7 επιλογή.

Οι έμποροι λιανικής πώλησης μπορούν επίσης να προσφέρουν υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα, αποστολή κατά τη διάρκεια της νύχτας ή μέσα στην ίδια μέρα, έτσι ώστε να παρέχουν μια παρόμοια επιλογή στον χώρο του καταστήματος. Ο στόχος είναι να προσφέρετε τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι πελάτες σας, ακόμη και αν δεν είναι η καλύτερη στιγμή για την επιχείρησή σας.

Και αν η υψηλότερη αμοιβή και προσφορά μιας καλύτερης εμπειρία του πελάτη δεν σας πείθουν, ακούστε τα παρακάτω στατιστικά στοιχεία: Το 51% των καταναλωτών πιστεύει ότι μια επιχείρηση πρέπει να είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα. Ακόμα και η online ζωντανής υποστήριξης στον ιστότοπό σας μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε έναν ικανοποιημένο και έναν δυσαρεστημένο πελάτη.

Πηγή :

http://customerthink.com/how-business-are-using-speed-to-increase-customer-experience/