16 Νοέμβριος 2018

Η εταιρεία Puravankara Group αναπτύσσει ανθρωποειδή ρομπότ για να χειρίζεται τους επισκέπτες και τα δεδομένα τους

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) που υποστηρίζεται από ανθρωποειδή ρομπότ θα είναι το πρώτο σημείο επαφής για τους επισκέπτες, οι οποίοι είναι είτε δυνητικοί αγοραστές κατοικιών είτε πελάτες της Puravankara Group

Μπανγκαλόρ: Η Provident Housing, του ομίλου Puravankara, έχει πλάνα να αναπτύξει δύο ανθρωποειδή ρομπότ, την Mitra και τον Mitri για να χειριστούν τους επισκέπτες και τα δεδομένα τους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Bengaluru Home Habba στις 13-15 Ιουλίου.

Η ιδέα είναι να αναπτυχθούν τα δύο ρομπότ κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα οποία θα χαιρετήσουν και θα αλληλεπιδράσουν με τους επισκέπτες. Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) που υποστηρίζεται από ανθρωποειδή ρομπότ θα είναι το πρώτο σημείο επαφής για τους επισκέπτες, οι οποίοι είναι είτε δυνητικοί αγοραστές κατοικιών είτε πελάτες της Puravankara Group.

Τα ρομπότ θα χρησιμοποιούν βιντεοκάμερες και φωνή για να αλληλεπιδράσουν με τους επισκέπτες και να συλλέγουν τα στοιχεία τους όπως το όνομα, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση, την προτιμώμενη τοποθεσία διαμονής και άλλες βασικές πληροφορίες.

Στη συνέχεια, τα δεδομένα που συλλέγονται μεταδίδονται στο CRM (Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων) της εταιρείας και στις εφαρμογές πωλήσεων μέσω σύνδεσης στο διαδίκτυο ή μέσω SIM, η οποία παράγει πληροφορίες για τους πελάτες χρησιμοποιώντας αναλυτικά στοιχεία και δεδομένα που βοηθάνε την ομάδα πωλήσεων να κατανοήσει τις συμπεριφορές και τα συμφέροντα των δυνητικών πελατών.

Το τεχνολογικό αυτό επίτευγμα που υποστηρίζεται μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας στοχεύει στην επιτάχυνση των ερωτημάτων των πελατών, στην ενίσχυση της σχέσης εταιρείας-πελατών και στην δημιουργία συμφωνιών για την ομάδα πωλήσεων. «Με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης AI που θα παρέχεται από τα ανθρωποειδή ρομπότ, επιδιώκουμε να αυξήσουμε την αποδοτικότητα των διεπαφών των πελατών μας, να εναρμονίσουμε την εμπειρία των πελατών μας και να εισαγάγουμε διορατικές πληροφορίες για να βελτιώσουμε τη συνολική επιχειρησιακή επάρκεια», δήλωσε ο Anand Narayanan, κύριος λειτουργός της  Puravankara Ε.Π.Ε.

Για αυτή τη μοναδική πρωτοβουλία, η εταιρεία έχει συνεργαστεί με το Invento Markerspaces του Μπανγκαλόρ, το οποίο κατασκευάζει ανθρωποειδή ρομπότ. «Για πρώτη φορά το σύνολο των μεσιτικών γραφείων ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη AI στην κύρια επιχειρηματική δραστηριότητα της Puravankara με μια σαφή μακρόπνοη βλέψη ότι αυτό γίνεται με στόχο καλύτερες και αποδοτικότερες διαδικασίες», δήλωσε ο Balaji Viswananthan, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Invento Makerspaces Pvt. Ε.Π.Ε. 

Επιπλέον, ο όμιλος Puravankara έχει σχέδια να κάνει το σημείο επαφής του με τον καταναλωτή εντελώς online έως το 2020.

Στην πραγματικότητα, τα τελευταία χρόνια η Puravankara έχει αυξήσει το κόστος του ψηφιακού μάρκετινγκ στο 60-65% από 7-8% που ήταν παλαιότερα. Χρησιμοποιεί μεγάλα δεδομένα σε πολλές από τις καθημερινές διαδικασίες.

Σε ετήσια βάση, η εταιρεία έχει υποδεχθεί περίπου 400.000 μοναδικούς επισκέπτες. Χρησιμοποιώντας μεγάλα δεδομένα και αναλύσεις, τα δεδομένα αυτά των επισκεπτών αναλύονται και με βάση τις οδηγίες τους, ο πωλητής είναι σε θέση να επικοινωνήσει με τους πιθανούς αγοραστές, μας ενημερώνει ο Narayanan.

Πηγή : https://cio.economictimes.indiatimes.com/news/business-analytics/puravankara-group-to-deploy-humanoid-robots-to-handle-visitors-and-their-data/64961664