20 Ιούλιος 2018

Έρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν εμπειρία όπως στο κατάστημα της Amazon

Οι καταναλωτές, ειδικά οι χιλιετηρίδες, προσδοκούν όλο και περισσότερο μια εμπειρία τύπου Amazon όταν βρίσκονται σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης και αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι λιανικής πρέπει να διπλασιάσουν την εμπιστοσύνη και την άνετη εμπειρία αγορών.

Αυτά είναι τα ευρήματα μιας νέας έρευνας της Euclid Analytics, “Το κατάστημα του παρελθόντος συναντά τον αγοραστή του μέλλοντος: Μπορούν οι λιανοπωλητές να γνωρίσουν τις σύγχρονες καταναλωτικές προσδοκίες;”, στην οποία συμμετείχαν 1500 ερωτηθέντες.

Οι χιλιετηρίδες είναι οι πιο αγνωστικιστές στα μέσα, αλλάζοντας άψογα τις αγορές μεταξύ των διαδικτυακών (52%) και των «στο κατάστημα»(59%) αγορών εβδομαδιαίως, σύμφωνα με την έρευνα, με περίπου 1 στις 3 αγορές μέσω βολικών συνδρομητικών υπηρεσιών.

Μία συναρπαστική τάση λιανικής είναι η εμπειρία αναδυόμενων καταστημάτων και η αυξανόμενη δημοτικότητα καταδεικνύει ότι οι καταναλωτές είναι ανοιχτοί και αγκαλιάζουν νέα καινοτόμα μοντέλα αγορών.

«Αυτή είναι η στιγμή που βυθίζονται ή κολυμπούν οι λιανοπωλητές μαγαζιών», δήλωσε ο Brent Franson,  Διευθύνων Σύμβουλος της Euclid, σε ένα δελτίο τύπου για την έρευνα.

«Νέα αγοραστικά μοντέλα κερδίζουν τους χιλιετηρίδες και άλλους που εκτιμούν τα σύγχρονα μέσα αγορών. Και οι αγοραστές θέλουν από τα καταστήματα αυτό που παίρνουν από το Amazon: μια αγοραστική εμπειρία χωρίς τριβές. Το ερώτημα είναι, οι λιανοπωλητές των καταστημάτων θα κάνουν παράδοση; Είναι σίγουρα τοποθετημένοι να το κάνουν αυτό, αν διαμορφώσουν την εμπειρία του καταστήματος για να ευθυγραμμιστούν με τις υψηλές προσδοκίες των καταναλωτών για άνεση.»

Πηγή : https://www.retailcustomerexperience.com/news/survey-consumers-want-amazon-like-store-experience/