20 Ιούλιος 2018

3 τρόποι που το Λογισμικό Εκτέλεσης μπορεί να βελτιώσει την Εμπειρία Πελατών.

Για να παραμείνετε μπροστά σε μια γεμάτη αγορά, η ποιότητα και η συνέπεια συνθέτουν τη μυστική συνταγή στη διατήρηση μιας επιτυχημένης μάρκας.

Η επισκεψιμότητα των εστιατορίων έχει μειωθεί, με μια ζοφερή αύξηση κατά 1% τα τελευταία χρόνια. Μόνο το Φεβρουάριο, η κίνηση έπεσε κατά 3,1%, με αποτέλεσμα τα εστιατόρια να φοβούνται για το τι θα συμβεί κατά το υπόλοιπο της χρονιάς. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι η ώρα να ξεχωρίσετε από τις μάζες, κάνοντας την εμπειρία της γεύματος τον βασικό παράγοντα διαφοροποίησης από άλλα εστιατόρια.

Δεν είμαστε πλέον σε μια εποχή όπου τα τέλεια φαγητά είναι το τέλος και η αρχή στην επιχείρηση εστιατορίων. Η εμπειρία που έχει ο πελάτης σε ένα εστιατόριο έχει γίνει κρίσιμη αποστολή για να παραμείνει αυτό στη ζωή. Η διατήρηση της συνέπειας στα προϊόντα, η διασφάλιση υψηλής ποιότητας των τροφίμων και η τήρηση των κουραστικών εταιρικών κατευθυντήριων γραμμών σε κάθε τοποθεσία του καταστήματος μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο. Για να το δυσκολέψουμε κι άλλο, είναι ακόμη πιο δύσκολο όταν οι ομάδες και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων δεσμεύονται να επιβραδύνουν, χειροκίνητες διαδικασίες και δεν έχουν την ικανότητα να συλλέγουν και να ανταλλάσουν γρήγορα και αποτελεσματικά πολύτιμα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.

Με νέα εστιατόρια να κάνουν την εμφάνισή τους καθημερινά, υπάρχουν πλέον πάνω από 1.000.000 εστιατόρια στις Η.Π.Α., δίνοντας στους καταναλωτές όλο και περισσότερες επιλογές από τις οποίες μπορούν να επιλέξουν. Προκειμένου να παραμείνετε μπροστά σε μια γεμάτη αγορά, η ποιότητα και η συνέπεια συνθέτουν τη συνταγή στη διατήρηση μιας επιτυχημένης μάρκας, και στη διατήρηση νέων και ήδη υφιστάμενων πελατών που επιστρέφουν σε σας.

Το λογισμικό διαχείρισης μπορεί να βελτιώσει αισθητά την εμπειρία πελατών, διασφαλίζοντας συνοχή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, επαληθεύοντας τα εταιρικά πρότυπα και εξαλείφοντας τις ανεπάρκειες. Ακολουθούν τρία πλεονεκτήματα που προσφέρει το λογισμικό διαχείρισης σε εστιατόρια γρήγορης εξυπηρέτησης, πλήρους εξυπηρέτησης και στα κλασικά εστιατόρια.

Να λάβετε μη αποτελεσματικές διεργασίες εκτός εξισώσεων
Είναι σχεδόν αδύνατο για ομάδες και συμβούλους επιχειρήσεων να αναμεταδίδουν πολύτιμες και έγκαιρες πληροφορίες σε βασικούς υπευθύνους για τη λήψη αποφάσεων χωρίς να υπάρχει γρήγορη και αποδοτική ροή εργασιών. Η αναποτελεσματικότητα της διαδικασίας είναι πολύ συνηθισμένη στη βιομηχανία των εστιατορίων, η οποία προκαλείται από ογκώδεις, μη φιλικές προς το χρήστη πλατφόρμες δεδομένων και αργές και αναποτελεσματικές μη αυτόματες εργασιακές ροές. Αυτό συχνά δημιουργεί χάος, καθώς οι εργαζόμενοι πρώτης γραμμής καταλήγουν να σπαταλούν ώρες την ημέρα να συντάσσουν σημειώσεις με το χέρι, να τραβούν φωτογραφίες και να υποβάλλουν χειροκίνητα δεδομένα και αόριστες ενημερώσεις σε ένα υπολογιστικό φύλλο.

Μέσω της χρήσης λογισμικού διαχείρισης εκτέλεσης, τα εστιατόρια μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια ενιαία και εύχρηστη πλατφόρμα για τη συλλογή δεδομένων, τη λήψη εικόνων, την επεξεργασία αναφορών και την ανταλλαγή κρίσιμων πληροφοριών με όλους τους βασικούς ενδιαφερομένους.  Έχοντας ένα γρήγορο και εύκολο τρόπο συλλογής δεδομένων, επιτρέπεται στις ομάδες και στους συμβούλους επιχειρήσεων να ελέγχουν την ποιότητα των τροφίμων και των υπηρεσιών, ενώ ταυτόχρονα τους δίνει περισσότερο χρόνο για να επισκεφθούν πολλά εστιατόρια σε μια εργάσιμη μέρα.

Εξασφάλιση Συνέπειας των Προϊόντων και των Υπηρεσιών
Εάν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να καταλάβουν τα εστιατόρια, ότι θα πρέπει να παραδώσουν τη συνέπεια στο εσωτερικό της μάρκας τους. Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτό το άρθρο, η συνέπεια της μάρκας είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία του γεύματος, ειδικά για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο των κλασικών και γρήγορων υπηρεσιών. Η συνέπεια μπορεί να είναι τα πάντα από την ποιότητα του φαγητού και της παρουσίασής του έως τη σήμανση εστιατορίων και τις αλληλεπιδράσεις αυτών που εξυπηρετούν. Όλα αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να παραμένουν σταθερά μεταξύ τοποθεσιών. Σκεφτείτε το κι έτσι, αν το αγαπημένο εστιατόριο κάποιου είναι το Shake Shack στο Σικάγο, θα περιμένει να έχει την ίδια εμπειρία όταν επισκεφθεί το Shake Shack ενώ βρίσκεται για διακοπές στο Denver.

Ωστόσο, η διατήρηση συνέπειας μεταξύ εστιατορίων όταν υπάρχουν 50 έως 100 ή ακόμα περισσότερες τοποθεσίες δικαιοχρησίας, μπορεί να είναι αρκετά δύσκολη. Εδώ λοιπόν είναι που το λογισμικό διαχείρισης έρχεται για να σώσει την κατάσταση. Παρέχει ευκολία στους συνήθεις ελέγχους ποιότητας και διευκολύνει τις ομάδες και τους συμβούλους επιχειρήσεων που συχνά δεν έχουν αρκετό χρόνο για να διεξάγουν πρόσθετους ελέγχους κάθε εβδομάδα.

Τηρώντας τα αυστηρά εταιρικά πρότυπα  

Το 75% των πελατών λέει ότι θα σταματήσει να υποστηρίζει μια επιχείρηση μετά από μόνο μία φτωχή αλληλεπίδραση. Μια φτωχή αλληλεπίδραση/εμπειρία μπορεί να στρέψει έναν κάποτε πιστό πελάτη μακριά για πάντα. Και εδώ είναι όπου βρίσκονται τα εταιρικά πρότυπα. Τα εταιρικά πρότυπα που περιγράφουν τις οδηγίες ποιότητας και εξυπηρέτησης, εξασφαλίζουν ότι οι πελάτες απολαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία ενός γεύματος. Με το να αποκλίνετε από αυτά τα πρότυπα, όχι μόνο αντανακλάται άσχημα σε αυτό το μεμονωμένο εστιατόριο, αλλά και σε ολόκληρη την αλυσίδα εστιατορίων.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους αντιπροσώπους να κρατούν καρτέλες και να διασφαλίζουν ότι όλα τα εταιρικά πρότυπα τηρούνται με συνέπεια. Από τη σήμανση στην ποιότητα του προϊόντος, την καθαριότητα, το λογισμικό διαχείρισης εκτέλεσης παρέχει ένα εργαλείο για να διασφαλίσει ότι αυτό συμβαίνει με ευκολία και την πίστη της γνώσης ότι οι αριθμοί είναι σωστοί. Χρησιμοποιώντας τη σωστή λύση, τα εστιατόρια είναι σε θέση να υποστηρίξουν οποιουσδήποτε ελέγχους ποιότητας για να διασφαλίσουν ότι όλοι οι υπάλληλοι του εστιατορίου ακολουθούν τα εταιρικά πρότυπα και εκπροσωπούν την αλυσίδα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Με στιγμιαία τεκμηρίωση, οι διαχειριστές λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τη συμμόρφωση σε επίπεδο καταστήματος.

Πηγή :https://www.qsrmagazine.com/outside-insights/3-ways-execution-software-can-enhance-customer-experience