18 Δεκέμβριος 2017

Το Google Analytics αποκαλύπτει φωνητικά ερωτήματα για να φέρει την «απλότητα του καταναλωτή» στην επιχειρηματική άνεση

Το Google Analytics έχει αποκρύψει μια φωνητική λειτουργία αναζήτησης που βοηθά τους χρήστες του λογισμικού να ζητούν ερωτήσεις και να παίρνουν απαντήσεις με απλά λόγια μέσω της τεχνητής νοημοσύνης (Al).

Η λειτουργία, η οποία χρησιμοποιεί την ίδια φυσική γλώσσα, με την επεξεργασία τεχνολογίας διαθέσιμης σε όλα τα προϊόντα Google, όπως της Android και της Search, θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά σε όλους τους χρήστες.

Το Analytics Intelligence, ένα σύνολο από λειτουργίες στο Google Analytics, χρησιμοποιεί την μηχανική μάθηση για να βοηθήσει στην ανάλυση και την ερμηνεία των ερωτημάτων σχετικά με τα δεδομένα και εξελίσσεται στους χρήστες του λογισμικού, της πιο δημοφιλούς υπηρεσίας business analytics στον κόσμο.

Η Google ισχυρίζεται ότι η εισαγωγή αυτής της "απλότητας του καταναλωτή" θα σώσει τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο ποσό ανθρώπινων ωρών, καθώς πολλοί πόροι λογισμικού και επιχειρηματικών αναλυτών καταναλώνονται απαντώντας σε σχετικά απλά ερωτήματα.

Μια δημοσίευση στο blog που αποδίδεται στην Anissa Alusi, διαχειρίστρια προϊόντων της Google Analytics και στον Ajay Nainani, αναφέρει: "Έχουμε μιλήσει με τους αναλυτές ιστού που λένε ότι ξοδεύουν το ήμισυ του χρόνου απαντώντας σε βασικές ερωτήσεις αναλύσεων για άλλους ανθρώπους στον οργανισμό τους. Στην πραγματικότητα, μια πρόσφατη έκθεση της Forrester διαπίστωσε ότι το 57% των εμπόρων δυσκολεύεται να δώσει πρόσβαση στους αρμόδιους σε διαφορετικές λειτουργίες στα δεδομένα και τις πληροφορίες τους.

"Οι ερωτήσεις στα Analytics Intelligence μπορούν να βοηθήσουν όλους να πάρουν τις απαντήσεις τους απευθείας σχετικά με το προϊόν - έτσι ώστε τα μέλη της ομάδας να πάρουν αυτό που χρειάζονται ταχύτερα και οι αναλυτές να μπορούν να ξοδέψουν τον πολύτιμο χρόνο τους για βαθύτερη έρευνα και ανακάλυψη".

Η εύρεση απαντήσεων σε σχετικά απλά ερωτήματα όπως «ποια είναι τα καλύτερα προϊόντα προς πώληση» είναι συνήθως μια σχετικά επίπονη διαδικασία, δεδομένου ότι απαιτεί από τους χρήστες του Google Analytics να καθοδηγούν μια σειρά κειμενικών διασυνδέσεων χρησιμοποιώντας γλώσσα που δεν είναι τόσο έξυπνη όσο η ανθρώπινη ομιλία, Babak Pahlavan, Google Analytics, ανώτερος διευθυντής, μετρήσεις και αναλύσεις, και Anissa Alusi, Google Analytics, διευθυντής προϊόντων, μιλώντας στο The Drum.

"Δεν θα ήταν ωραίο αν μπορούσαμε να ζητήσουμε απλώς την πραγματική ερώτηση [και στη συνέχεια να λάβουμε την απάντηση]", εξηγεί ο Pahlavan.

"Συνεπώς, αν δεν είστε ειδικός και δεν γνωρίζετε την ορολογία, τώρα μπορείτε απλά να κάνετε κλικ στο [στο σχετικό dropbox] και κυριολεκτικά να κάνετε την ερώτηση ...", δήλωσε η Alusi, προσθέτοντας ότι το στοιχείο της μηχανικής μάθησης του νέου λογισμικού σημαίνει ότι μπορεί να συμπεράνει πολλές λεπτομέρειες ως προς το νόημα και το πλαίσιο του ερωτήματος, προκειμένου να παρέχει τις πιο παραγωγικές πληροφορίες.

Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης ρωτά «ποιο προϊόν είναι καλύτερο;» για ένα χρονικό διάστημα και συνεχίζει να εισάγει ένα συγκεκριμένο KPI (όπως "ποσοστά μετατροπής", "πωλήσεις" ή "διατήρηση πελατών"), θα αρχίσει να μαθαίνει τις προτιμήσεις των χρηστών. "Έτσι, εξατομικεύεται με βάση τις μετρήσεις που σας ενδιαφέρουν", πρόσθεσε η Alusi.

"Όσο περισσότεροι άνθρωποι το χρησιμοποιούν, τόσο ακριβέστερο γίνεται το σύστημα στο σύνολό του", δήλωσε ο Pahlavan. "Αυτή τη στιγμή πρόκειται για την απάντηση στις ερωτήσεις που εξετάζονται στα ιστορικά δεδομένα ... αλλά σύντομα θα είμαστε σε θέση να απαντήσουμε σε πράγματα όπως «γιατί έχουν μειωθεί οι πωλήσεις»... με βάση τα σύνολα δεδομένων, θα προσπαθήσει να βρει την αίτια», πρόσθεσε.

Τελικά, η φιλοδοξία της Google για τη λειτουργία είναι να αρχίσει να παρέχει στους χρήστες του Google Analytics τις απαντήσεις, όπως "πώς να κερδίσω περισσότερα χρήματα", πρόσθεσε ο Pahlavan. Με την πάροδο του χρόνου, η Google ελπίζει ότι οι εξελίξεις στο λογισμικό της θα επιτρέψουν στους αναλυτές να επικεντρωθούν σε πιο προνοητικά και στρατηγικά ζητήματα όπως αυτά, ενώ τα πιο βασικά ερωτήματα που μπορεί να απαντήσει η AI μπορούν να είναι ευρέως προσβάσιμα στην υπόλοιπη επιχείρηση, όπως στο τμήμα πωλήσεων, μέσω των χαρακτηριστικών που εξασφαλίζονται σήμερα, σύμφωνα με τον Pahlavan.

"Όλα έχουν να κάνουν με το αν θα επιτραπεί στους χρήστες του Google Analytics να μπορούν να ζητούν ερωτήσεις σε ανθρώπινο στυλ και να λαμβάνουν απαντήσεις από το σύστημα, όπως ακριβώς και έχουν ζητηθεί από την Google Search ή την Google Home. Με αυτήν την απλότητα βαδίζουμε από το επίπεδο καταναλωτών στον επιχειρηματικό κόσμο ", πρόσθεσε.

Αυτή η ανάπτυξη προκύπτει ως μία έκθεση της Google με τίτλο '2016-2017 Προκλήσεις και στόχοι του Marketing Analytics' αναγνωρισμένη ως μια ευρέως διαδεδομένη δυσκολία στην κοινή χρήση των analytics που βασίζονται σε στοιχεία και πληροφορίες μεταξύ των οργανισμών που συμμετέχουν.

Οι αναφορές αναφέρουν ότι το 61% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ ισχυρίζονται ότι αγωνίστηκαν για να έχουν πρόσβαση ή να ενσωματώσουν τα δεδομένα που χρειάζονται το 2016. Εν τω μεταξύ, ο ίδιος αριθμός των εν λόγω συμμετεχόντων δήλωσε ότι αναμένονται παρόμοιοι αγώνες στην πρόσβαση ή στην ενοποίηση των δεδομένων που χρειάζονται κατά το επόμενο έτος.

Πηγή: thedrum.com