15 Δεκέμβριος 2017

Πώς 3 παράγοντες θα οδηγήσουν την προσέγγισή σας στις επιχειρηματικές πληροφορίες

Τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης μελέτης της Gartner έδειξαν ότι ο αριθμός των οργανισμών, που ασπάζονται τις πλατφόρμες επιχειρηματικών πληροφοριών (BI) συνεχίζει να αυξάνεται, αλλά επικεντρώνεται περισσότερο στις επιχειρησιακές, ευέλικτες αναλύσεις και τα χαρακτηριστικά αυτοεξυπηρέτησης και όχι στην υποβολή εκθέσεων του συστήματος IT.

Συνολικά, η Gartner προβλέπει ότι η παγκόσμια αγορά BI και Analytics θα φτάσει φέτος την αξία των 18,3 δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση 7,3% σε σχέση με πέρυσι και η αγορά θα αυξηθεί στα 22,8 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τα τέλη του 2020.

"Οι αποφάσεις αγοράς εξακολουθούν να επηρεάζονται σημαντικά από τα στελέχη επιχειρήσεων και τους χρήστες που επιθυμούν μεγαλύτερη ευελιξία και την επιλογή μικρών προσωπικών και νομαρχιακών αναπτύξεων για να αποδειχθεί έτσι η επιτυχία", δήλωσε η Rita Sallam, αντιπρόεδρος έρευνας στη Gartner. "Τα φιλικά προς τις επιχειρήσεις μοντέλα αγοράς έχουν γίνει πιο κρίσιμα για την επιτυχή ανάπτυξη."

Σύγχρονοι οδηγοί επιχειρηματικών πληροφοριών

Πολλοί παράγοντες καθοδηγούν την εξελισσόμενη αγορά επιχειρηματικών πληροφοριών. Αυτά είναι τρία βασικά σημεία:

Analytics της συμπεριφοράς

Οι εταιρείες αρχίζουν να κατανοούν την αξία στην ανάλυση των παρορμητικών συμπεριφορών που οδηγούν τους καταναλωτές προς και γύρω από τον ιστότοπό σας. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο που ξοδεύουν σε μεμονωμένες σελίδες, το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν μια σελίδα, τον αριθμό των συγκεκριμένων σελίδων που επισκέφτηκαν, το τι τους οδήγησε στο να αλλάξουν γνώμη κ.ο.κ.

"Ένα μονοπάτι ψηφιακών διαδρομών για να δείτε από πού προέρχονται οι άνθρωποι και πού πηγαίνουν, καθώς αφορά το εμπορικό σήμα σας, είναι το μέλλον των επιχειρηματικών πληροφοριών", λέει ο Dan Schoenbaum, CEO της Cooladata, μιας πλατφόρμας analytics συμπεριφοράς και επιχειρηματικών πληροφοριών.

Οι επιχειρήσεις πλέον περισσότερο από ποτέ χρησιμοποιούν εργαλεία για να αναλύσουν τους διάφορους, συχνά ευρείς και σύνθετους συνδυασμούς πηγών δεδομένων. "Μπορούμε να ενσωματώσουμε σύνολα δεδομένων από το Facebook, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις εκστρατείες αποστολής email, την κυκλοφορία ιστού, τις εφαρμογές για κινητά, την έκθεση ηλεκτρονικής διαφήμισης και εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών όπως η Hubspot, η Optimizely, η Salesforce και πολλές άλλες - σε μια ενιαία ολοκληρωμένη εικόνα για τις εταιρείες. Αυτό τους επιτρέπει να βλέπουν πραγματικά την επιτυχία των analytics συμπεριφοράς επειδή είναι σε θέση να αναλύσουν μία ολόκληρη πελατειακή πορεία, όχι μόνο κλικ σε έναν ιστότοπο », δηλώνει ο Schoenbaum.

Ανάπτυξη του Cloud

Προηγούμενες γενιές των εργαλείων επιχειρηματικών πληροφοριών παρείχαν τη γνωστική ευαισθητοποίηση των κλικ και των σελίδων που φορτώνουν στο διαδίκτυο, αλλά και των κινητών. Παρόλα αυτά απαιτούσαν μια εκτεταμένη αρχιτεκτονική που περιελάβανε αποθήκες παραδοσιακών δεδομένων και ξεχωριστά εργαλεία οπτικοποίησης. Αυτό δημιούργησε μια πολύπλοκη ροή εργασιών και απέτυχε να προσφέρει μια πλήρη και αποτελεσματική ανάλυση των επιχειρηματικών analytics.

Στην πραγματικότητα, οι αποθήκες δεδομένων εξακολουθούν να έχουν περίπλοκη διαδικασία ολοκλήρωσης, απαιτώντας γνώση της SQL και μιας ομάδας ανάπτυξης. Τα ξεχωριστά προϊόντα για την κατασκευή της αποθήκης είναι μια τεράστια δαπάνη, η Mixpanel για funnel analysis, η Amazon Redshift για το σύστημα δεδομένων και το Tableau για ταμπλό και BI.

Ωστόσο, οι "αναπτύξεις Cloud των πλατφορμών BI και analytics έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν το κόστος ιδιοκτησίας και την ταχύτητα στην ανάπτυξη", δήλωσε η Rita Sallam, αντιπρόεδρος της έρευνας στη Gartner. Καθώς το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι πωλήσεις καθίστανται πιο ολοκληρωμένες και προηγμένες, η ανάγκη για διαφανή κεντρική προβολή των δεδομένων θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Από γεωγραφική άποψη, η βιομηχανία BI το 2016 παρουσιάζει την αγορά επιχειρηματικών πληροφοριών που διαδίδεται σε περιοχές από τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική έως την Ασία. Αυτό δείχνει ότι για τα επόμενα χρόνια, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι λύσεις BI θα είναι σε μεγάλη ζήτηση, συμπεριλαμβανομένων των ευέλικτων και οικονομικών οφελών που οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τις λύσεις που βασίζονται σε υπολογιστικό νέφος.

Smart Data

Για χρόνια, τα μεγάλα δεδομένα επέτρεψαν στις επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε τεράστιους όγκους δεδομένων. Όμως, τα μεγάλα δεδομένα είναι ογκώδη και η ικανότητά μας να τα αναλύουμε για γρήγορες και ακριβείς αποφάσεις μειώνει τα περισσότερα δεδομένα που συλλέγουμε. Μια αναδυόμενη λύση σε αυτό είναι το "Smart Data", το οποίο έχει τη δυνατότητα να λύσει αυτά τα προβλήματα και να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν ταχύτερα στις εξελίξεις, ειδικά σε βιομηχανίες όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο.

"Οι επιχειρήσεις αρχίζουν να κατανοούν την αξία των δεδομένων, αλλά εξακολουθούν να μην την αξιοποιούν πλήρως", λέει ο Schoenbaum. "Είναι συναρπαστικό να ξεκλειδώσετε αυτό το δυναμικό για τις εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις πρέπει να προχωρήσουν στη συλλογή δεδομένων για την εφαρμογή έξυπνης ανάλυσης σε πραγματικό χρόνο. Είναι αυτό που μου αρέσει να αποκαλώ "Smart Data." Τα παλαιά δεδομένα είναι λιγότερο χρήσιμα, αλλά η ανάλυση των τάσεων που συμβαίνει θα προσφέρει την καλύτερη αξία και θα βοηθήσει τις εταιρείες να είναι πιο επιτυχημένες ».

Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν τις καινοτομίες στο πεδίο των Smart Data θα εξασφαλίσουν μια ανταγωνιστική σύνδεση και οι πελάτες τους θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη, καθώς βλέπουν την εξέλιξη της μάρκας σε προγνωστικές αποφάσεις που βασίζονται στην συμπεριφορά και βασίζονται στην ανάλυση της προηγούμενης αλληλεπίδρασης.

Πηγή: smallbiztrends.com