interpublicΗ Interpublic Group, ο όμιλος διαφήμισης και μάρκετινγκ υπηρεσιών, δημιούργησε μια νέα μονάδα για να εστιάσει στην αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και στο ROI. Ο Neil Canter, ο οποίος έχει ορισθεί διευθυντής της μονάδας, θα ηγηθεί του νέου προγράμματος Marketing Accountability Partnership - ΜΑΡ. Θα επιτηρεί όλα τα marketing analytics των επιχειρήσεων της Interpublic και θα αναφέρεται απευθείας στην ανώτερη διοίκηση της Interpublic.

Ο Canter έρχεται από τη Accenture, όπου ήταν συνεργάτης στο εμπορικό τμήμα.

Ο πρόεδρος και CEO της Interpublic Michael Roth είπε: «Ακούμε τακτικά από τους πελάτες μας ότι θέλουν μια καλύτερη προσέγγιση-κατανόηση της απόδοσης που λαμβάνουν από τις ενέργειες του marketing. Το πρόγραμμα ΜΑΡ θα βοηθήσει να καλυφτεί αυτή η ανάγκη για αυξημένη αποτελεσματικότητα. Ο Neil και η ομάδα του θα εργαστούν με όλες τις λειτουργικές μονάδες μας, συγκεντρώνοντας όλες τις ικανότητές μας σε αυτόν τον ζωτικής σημασίας τομέα του ομίλου μας.»

Πηγή Research Live