12 Δεκεμβρίου 2017

Η επιχειρησιακή νοημοσύνη της KickFire ενώνεται με τη Google Analytics

Σαν Χοσέ, Καλιφόρνια: Η KickFire, ένα παροχέας πληροφοριών διεύθυνσης IP και τεχνολογιών αναγνώρισης εταιρειών, έχει ανακοινώσει την ένωση της επιχειρησιακής νοημοσύνης με τη Google Analytics. Τα άτομα του μάρκετινγκ, που ασχολούνται με το μάρκετινγκ μεταξύ των επιχειρήσεων, και που χρησιμοποιούν τη Google Analytics, μπορούν να αναγνωρίζουν τις εταιρείες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα τους από οργανική αναζήτηση ή ψηφιακές προσπάθειες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των εκστρατειών της AdWords.

“Η Google Analytics είναι μία ισχυρή πλατφόρμα αναλυτικών στοιχείων, που όταν εμπλουτίζεται με τα δεδομένα των εταιρικών δημογραφικών χαρακτηριστικών, τα άτομα του μάρκετινγκ έχουν πρόσβαση σε βαθύτερες πληροφορίες για συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων, προηγμένες αναφορές και καταμερισμούς, και ολοκληρωμένη γνώση για την επιρροή του μάρκετινγκ funnel (χωνί) τους,” είπε ο διευθύνων σύμβουλος της KickFire, o Stephen Oachs. Η απλή μας ενσωμάτωση κάνει πιο εύκολο το να προσθέσετε τις προτιμώμενες διαστάσεις στην υπάρχουσα καρτέλα σας των παγκόσμιων αναλυτικών στοιχείων χωρίς την ανάγκη ενός ταμπλό ή πρόσθετων πόρων τεχνολογίας πληροφοριών.”

Οι εταιρείες που αξιοποιούν την KickFire για το Google μπορούν τώρα να βελτιώσουν τα ταμπλό με τα αναλυτικά στοιχεία, και τις αναφορές με:

  • Ονόματα εταιρειών και ιστοσελίδες
  • Λεπτομέρειες επικοινωνίας με την εταιρεία και διεύθυνση
  • Ταξινομήσεις βιομηχανίας με κωδικούς από τα συστήματα ταξινόμησης SIC και NAICS
  • Μέτρηση υπαλλήλων και καταμερισμός των ετήσιων εσόδων

Για εταιρείες που ασχολούνται με τις συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων και ψάχνουν για πρόσθετες γνώσεις, η πλατφόρμα KickFire Live Leads τους επιτρέπει να εκμεταλλευτούν την αόρατη γραμμή επικοινωνίας τους, να αναγνωρίσουν τις προθέσεις αγοράς σε πραγματικό χρόνο, και να μεταμορφώσουν τους ανώνυμους επισκέπτες σε πραγματοποιήσιμες ευκαιρίες πώλησης. Μέσω της ιδιόκτητης τεχνολογίας TWIN Caching, η KickFire παρέχει την καλύτερη ποιότητα επιχειρησιακής νοημοσύνης μέσα από ολόκληρες τις ακολουθίες λύσεων, συμπεριλαμβανομένων των KickFire API, Live Leads και Prospector.

Η KickFire παρουσιάζει την Account Watchlist για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών μάρκετινγκ με βάση τους λογαριασμούς

Τον προηγούμενο μήνα η KickFire είχε ανακοινώσει τα αποκαλυπτήρια της Account Watchlist στην πλατφόρμα της Live Leads για να βοηθήσει τα άτομα του μάρκετινγκ, που ασχολούνται με τις συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων, στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών τους για το μάρκετινγκ με βάση τους λογαριασμούς, μέσω της αξιοποίησης των πληροφοριών για τη διεύθυνση IP και των εταιρικών δημογραφικών δεδομένων.

Η λειτουργία Account Watchlist της KickFire ευθυγραμμίζεται με το στάδιο της ενεργούς ζήτησης με την αναγνώριση των στοχευμένων λογαριασμών, πριν αυτοί κάνουν κάποια αγορά ή δείξουν κάποια συμπεριφορά που υποδηλώνει αγορά, όπως μία επίσκεψη σε μία ιστοσελίδα.

Η Account Watchlist βάζει ενεργά σε προτεραιότητα στοχευμένους λογαριασμούς, τους διαχωρίζει και τους ελέγχει, και βοηθάει στην αναγνώριση λογαριασμών με πρόθεση αγοράς και ενεργής ζήτησης. Βοηθάει, επίσης, στη λήψη έγκαιρων ειδοποιήσεων και αυτομάτων αναφορών για λογαριασμούς, που δείχνουν μία άνοδο στα επίπεδα αφοσίωσης, και επιτρέπει στα άτομα του μάρκετινγκ να έρθουν σε επαφή με τους στόχους τους σε ένα πρώιμο κυκλικό στάδιο αγοράς. Ακόμα, μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας με τους ανθρώπους που επηρεάζουν την απόφαση του στοχευμένου λογαριασμού. Η Account Watchlist επιτρέπει στα άτομα του μάρκετινγκ να αξιοποιούν τα εταιρικά δημογραφικά δεδομένα της εταιρείας KickFire που περιλαμβάνει το μέγεθος των υπαλλήλων και τα έσοδα, και επιτρέπει στη βιομηχανία να συντονίσει νέους λογαριασμούς με το προφίλ του ιδανικού πελάτη (ICP).

Πηγή: martechadvisor.com