12 Δεκεμβρίου 2017

Πέντε τρόποι με τους οποίους τα εστιατόρια μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα Big data

Τα Big Data έχουν γίνει ένα συνήθης όρος, καθώς θεωρούνται το “ιερό δισκοπότηρο” της γνώσης σχετικά με τις τάσεις και τις συνήθειες των πελατών. Η απόκτηση των δεδομένων μπορεί να φαίνεται ως στόχος, αλλά η εξεύρεση τρόπων για την μετατροπή των αναλύσεων σε χρήσιμη γνώση είναι στην πραγματικότητα η ουσία της διαδικασίας. Η HotSchedules, προσφέρει πέντε τρόπους για να χρησιμοποιήθουν τα Big data στα εστιατόρια για την κατανόηση της απόδοσης των επενδύσεων.

  1. Αύξηση των πωλήσεων με την χρήση εξωτερικών δεδομένων

Ενώ το εστιατόριο σας συλλέγει δεδομένα πλάνου, μισθοδοσίας, πωλήσεων και απογραφής, υπάρχει μια πλειονότητα άλλων δεδομένων που δημιουργούνται έξω από το οικοσύστημα του εστιατορίου που είναι εξίσου σημαντικά. Είναι τα δεδομένα που συλλέγονται για την “εικόνα” και το όνομα του εστιατορίου, από τα μέσα κοινωνικής κοινωνικής δικτύωσης, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τις πρόσφατες αξιολογήσεις του Yelp, τις τελευταίες αναφορές του καιρού, τις αναφορές κυκλοφορίας των αυτοκινήτων και πολλά άλλα.

Τα άμεσα και τα έμμεσα δεδομένα του εστιατορίου συνδέονται σε μεγάλο βαθμό. Η ικανότητα του συνδυασμού και των δύο επηρεάζει τις νέες ιδέες, που μπορεί που έχουν αντίκτυπο στην κατώτατη γραμμή του εστιατορίου.

  1. Πάρτε αυτοματοποιημένα, πρακτικά δεδομένα

Οι διαδικασίες μέσα στα εστιατόρια τρέχουν με την "ταχύτητα του φωτός". Μέρος του προσωπικού, από την εξυπηρέτηση ενός πελάτη μπορεί σε μερικά λεπτά να αλλάξει πόστο και ύστερα να οργανώνει την είσοδο του εστιατορίου. Η συμπόρευση με το ρυθμό των αλλαγών σημαίνει ότι οι φορείς χρειάζονται τα δεδομένα και τα χρειάζονται τώρα. Επίσης τα χρειάζονται για να προβλέψουν τι πρέπει να κάνουν στο μέλλον.

Τα Big data που παραδίδονται σε πραγματικό χρόνο μπορεί να προσφέρουν την απαραίτητη γνώση για τους διαχειριστές και να είναι δυναμική η προσέγγισή για τη διαχείριση των εστιατορίων τους. Τώρα φανταστείτε ένα σενάριο όπου η τεχνολογία συλλέγει τα δεδομένα, τα αναλύει και στη συνέχεια δημιουργεί μια λίστα με τις ενέργειες δράσης για τους διαχειριστές, ώστε να αντιμετωπίσουν ή να αναθέσουν εργασίες στα μέλη του προσωπικού.

  1. Αυξήστε την αποδοτικότητα με την ενσωμάτωση συστημάτων

Τα εστιατόρια χρησιμοποιούν πολλά διαφορετικά συστήματα. Οι μεγαλύτερες franchise επιχειρήσεις μπορεί να έχουν 10 ή περισσότερους προμηθευτές λογισμικού για τη μισθοδοσία τους. Υπάρχει το σύστημα POS, λογισμικό πλάνου, το HRMS, η μισθοδοσία, κ.λπ. Τα δεδομένα συλλέγονται ξεχωριστά για κάθε σκέλος της επιχείρησης, ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, και με αυτόν τον τρόπο σίγουρα μπορούν να παρέχονται πολύτιμες πληροφορίες. Τι θα γινόταν όμως αν ήταν συνδεδεμένα αυτά τα συστήματα;

Με όλα αυτά τα δεδομένα σε ένα κομβικό σημείο, τα εστιατόρια μπορούν να συνδέσουν τα υπάρχοντα περιουσιακά στοιχεία τους, να αναζητούν νέες ευκαιρίες, και να αποκαλύψουν ένα “ψηφιακό χρυσωρυχείο” αναλύσεων, οι οποίες θα οδηγήσουν σε νέες αναφορές ή μοντέλα δεδομένων που θα μπορούσαν να κάνουν ορατές διάφορες παγίδες ή ευκαιρίες.

  1. Αποκτήστε δυνατότητα ρύθμισης και προσαρμοσμένες ιδέες

Κάθε επιχείρηση έχει ένα διαφορετικό τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ακόμη και εστιατόρια σε παρόμοια τμήματα της βιομηχανίας έχουν διαφορετικά εσωτερικά συστήματα, μοντέλα εσόδων, ή μοναδικούς τρόπους αντιστάθμισης των μελών της ομάδας ή της συνεργασίας με τους προμηθευτές.

Η δύναμη των Big data καθιστά εύκολο για τις επιχειρήσεις να συνδυάσουν τις τυποποιημένες μετρήσεις της βιομηχανίας με τα μοναδικά μοντέλα τους, για να ρυθμίσουν τις αναφορές και να λάβουν εξατομικευμένες πληροφορίες.

  1. Παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες καλεσμένων

Η καταναλωτική ζήτηση έχει μεγαλύτερη επιρροή από ποτέ. Οι “Millennials” ξέρουν τι θέλουν και τα εστιατόρια πιέζουν σκληρά κάθε τμήμα της επιχείρησης για να παραμείνουν στην κορυφή. Η αντίληψη για τα τρόφιμα έχει επίσης αλλάξει. Οι σημερινοί επισκέπτες αποφασίζουν το τι θα φάνε και επιλέγουν εστιατόρια, ως μια αντανάκλαση της δικής τους προσωπικότητας και άποψης.

Οι φορείς των εστιατορίων που "πατούν" σε αυτή την αλλαγή είναι αυτοί που κερδίζουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η εξατομίκευση της εμπειρίας στην τραπεζαρία, στο marketing, στην τεχνολογία, και στην παροχή τροφίμων με τα οποία οι καταναλωτές "αισθάνονται καλά", έχει ως αποτέλεσμα την πίστη τους στο εστιατόριο. Η συνέπεια και το αίσθημα πίστης που βγάζει ένα εστιατόριο, είναι το πιο σημαντικό πράγμα για τους γευσιγνώστες.

Πηγή: hospitalitytechnology.edgl.com