18 Δεκέμβριος 2017

Θα μπορούσαν τα chatbot να αντικαταστήσουν την ανάγκη των event apps;

Μάθετε πώς να παρέχετε μια ποικιλία πληροφοριών, γνωστοποιήσεων και εξυπηρέτησης πελατών στους παρευρισκόμενους της εκδήλωσηής σας μέσω απλών μηνυμάτων κειμένου.

Οι διοργανωτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Concierge EventBot για την παροχή πληροφοριών, όπως τοποθεσίες, ατζέντες, speaker bios  και επίσης να διεξάγουν απλές δημοσκοπήσεις των συμμετεχόντων, όλα μέσω μηνυμάτων από κινητά τηλέφωνα.

Τα μηνύματα μέσω SMS και εφαρμογών όπως το Facebook Messenger, είναι κάποιες από τις νεότερες επιλογές που οι διοργανωτές έχουν στην διάθεση τους για εύκολη και άμεση επικοινωνία με τους συμμετέχοντες της εκδήλωσης. Η επικοινωνία γίνεται μέσω ενός chatbot, το οποίο είναι ένα πρόγραμμα λογισμικού που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη στις αυτοματοποιημένες συνομιλίες. Η Kristi Colleran είναι συνιδρυτής της Sciens.io και δημιουργός του Concierge EventBot, ενός chatbot για εκδηλώσεις που ξεκίνησε τον Μάιο του 2016. Λέει πως τα bots είναι μια καλή εναλλακτική λύση των εφαρμογών κινητών τηλεφώνων για μικρότερες εκδηλώσεις, αλλά και για την αντιμετώπιση των “app fatigue” - δηλαδή την ιδέα ότι χρήστες των smartphones είναι λιγότερο πιθανό να κατεβάσουν εφαρμογές στα κινητά τους τηλέφωνα.

“Είναι πολύ εύκολο για τους συμμετέχοντες," λέει η Colleran. "Δεν χρειάζεται να κατεβάσουν τίποτα. Δεν πρέπει να μάθουν να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή. Ο καθένας μπορεί να στείλει άνετα γραπτά μηνύματα και αυτά θα παραμείνουν εκεί, σε περίπτωση που κάποιος θέλει να πάει πίσω και να τα ξαναδεί”.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να επικοινωνούν με το bot μέσω SMS μηνυμάτων κειμένου ή μέσω του Facebook Messenger και μέσω άλλων εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων. «Μπορούμε επίσης να στείλουμε ειδοποιήσεις σε άλλα άτομα. Αν έχουμε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου ενός συμμετέχοντα μπορούμε να του στείλουμε ένα αρχικό μήνυμα καλωσορίσματος που θα τον καλεί να συνδεθεί με το bot κατά αυτόν τον τρόπο», λέει.

Στη συνέχεια, με την αποστολή ενός μηνύματος, όπως "Τι ώρα αρχίζει η ομιλία" οι συμμετέχοντες μπορούν να πάρουν άμεσα μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με το συμβάν. Μπορούν επίσης να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα μενού μέσω του bot στο οποίο έχει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες. Οι πιο κοινές επιλογές περιλαμβάνουν ατζέντες, speaker bios, συνδέσεις με τα προφίλ τους στο LinkedIn, χάρτες τοποθεσιών, πληροφορίες για τους χορηγούς, χάρτες των αιθουσών για τα εκθέματα, συνδέσεις στο Google, πληροφορίες χρήσης του Waze και πολλά άλλα. Οι διοργανωτές μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν το bot για την αποστολή ειδοποιήσεων στους συμμετέχοντες, για παράδειγμα, ότι μια ομιλία είναι έτοιμη να αρχίσει ή ότι η αίθουσα μιας συνεδρίας γεμίζει από κόσμο. Εκτός από το κείμενο, τα μηνύματα μπορούν να περιλαμβάνουν εικόνες, συνδέσμους, emojis και μενού.

Οι συμμετέχοντες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν την chatbot για να στείλουν πληροφορίες στο προσωπικό της εκδήλωσης, όπως π.χ. ότι "το δωμάτιο είναι ζεστό". Το bot προειδοποιεί επίσης το προσωπικό  σε περίπτωση που παρουσιαστεί μια ερώτηση που δεν μπορεί να απαντηθεί. Το προσωπικό μπορεί κατόπιν να επικοινωνήσει απευθείας με τον εν λόγω συμμετέχοντα μέσω ενός ιδιωτικού καναλιού υποστήριξης. "Είναι σαν να προσθέτετε άλλο ένα άτομο στην ομάδα της εκδήλωσής σας, αλλά το bot λειτουργεί 24/7, δεν κάνει διαλείμματα για μεσημεριανό γεύμα, και δεν χρειάζεται διακοπές", λέει η Colleran. Το Concierge EventBot μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη συλλογή πληροφοριών από τους επισκέπτες μέσα από τις δημοσκοπήσεις και τις σύντομες έρευνες και να στέλνει ερωτήσεις προς τους ομιλητές.

Για εκδηλώσεις με διαφορετικούς τύπους συμμετεχόντων, το bot μπορεί να προσαρμοστεί έτσι ώστε συγκεκριμένες πληροφορίες να είναι διαθέσιμες για κάθε υποσύνολο, για παράδειγμα για ομιλητές, εκθέτες ή για χορηγούς. Η τιμή του Concierge EventBot ξεκινά από $ 2.500 ανά εκδήλωση.

Πηγή: bizbash.com