16 Δεκέμβριος 2017

Γνωρίζετε για τις αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο;

Αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν αλλά ξέρετε τι είναι;

Στην σημερινή ψηφιακή εποχή ο κόσμος έχει γίνει μικρότερος και πιο γρήγορος.

Οι παγκόσμιες κλήσεις ήχου και βίντεο οι οποίες ήταν διαθέσιμες μόνο σε εταιρικά γραφεία, είναι τώρα διαθέσιμες στον κοινό άνθρωπο.

Οι καταναλωτές έχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα από ό, τι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές είχαν μέχρι τώρα ιστορικά.

Περασμένες είναι οι μέρες, που οι οργανώσεις φόρτωναν δεδομένα κατά την διάρκεια της νύχτας και λάμβαναν αποφάσεις την επόμενη μέρα. Σήμερα οι οργανισμοί χρειάζονται σε βάθος και γρήγορη γνώση των δεδομένων για να παραμείνουν ανταγωνιστικές, να μειώσουν τους κινδύνους, να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών και να αξιοποιήσουν τις ευαίσθητες στον χρόνο ευκαιρίες - σε πραγματικό ή σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.

Η λειτουργία σε πραγματικό χρόνο, συχνά ορίζεται σε εκατοστά του δευτερολέπτου, χιλιοστά του δευτερολέπτου, ή δευτερόλεπτα, ενώ η λειτουργία σε σχεδόν πραγματικό χρόνο ορίζεται σε δευτερόλεπτα ή λεπτά.

Στις αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο, ο κύριος στόχος είναι να λυθούν τα προβλήματα γρήγορα όταν συμβαίνουν, ή ακόμα καλύτερα, πριν αυτά συμβούν. Οι συστάσεις σε πραγματικό χρόνο δημιουργούν μια προσωπική εμπειρία αγορών για κάθε πελάτη.

Το Ίντερνετ των πραγμάτων (IoT) επαναστατεί στις αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο. Τώρα, με τις συσκευές αισθητήρων και τα ρεύματα δεδομένων που δημιουργούν οι εταιρείες έχουν περισσότερες πληροφορίες για τα περιουσιακά τους στοιχεία από ποτέ.

Πολλές βιομηχανίες που χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα συνεχούς ροής και τα τοποθετούν σε αναλύσεις πραγματικού χρόνου:

  • Επανάληψη πρόβλεψης από την Telecom.
  • Έξυπνη διαχείριση της κυκλοφορίας σε έξυπνες πόλεις.
  • Αναλύσεις επιτήρησης σε πραγματικό χρόνο για τη μείωση της εγκληματικότητας.
  • Επιπτώσεις του καιρού και άλλων εξωτερικών παραγόντων στις χρηματιστηριακές αγορές για να ληφθούν οι αποφάσεις των συναλλαγών.
  • Βελτίωση του προσωπικού σε πραγματικό χρόνο στα νοσοκομεία με βάση τους ασθενείς.
  • Παραγωγή και διανομή ενέργειας με βάση τα ευφυή δίκτυα.
  • Credit scoring και ανίχνευση της απάτης στον τομέα των χρηματοπιστωτικών οργανισμών και στον ιατρικό τομέα.

Εδώ είναι μερικά παραδείγματα των αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο:

  • Η πόλη του Σικάγο συλλέγει δεδομένα από 911 κλήσεις, θέσεις λεωφορείων και τρένων, 311 καταγγελιών κλήσεων και tweets, για τη δημιουργία ενός γεωχωρικού χάρτη πραγματικού χρόνου για να μειωθεί η διενέργεια εγκλημάτων και να υπάρχει ανταπόκριση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
  • Η New York Times δίνει προσοχή στη συμπεριφορά των αναγνωστών της, χρησιμοποιώντας αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο, ώστε να γνωρίζουν τι διαβάζουν οι αναγνώστες ανά πάσα στιγμή. Αυτό τους βοηθά να αποφασίσουν που θα τοποθετήσουν την κάθε ιστορία και για πόσο θα μείνει εκεί.
  • Η Telefonica που είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ισπανία μπορεί πλέον να κάνει σε κλάσματα δευτερολέπτου συστάσεις στους τηλεθεατές και μπορεί να δημιουργεί τμήματα κοινού για τις νέες καμπάνιες σε πραγματικό χρόνο.
  • Η Invoca που είναι η εταιρεία κλήσεων νοημοσύνης, ενσωματώνει την γνωστική τεχνολογία των υπολογιστών του IBM Watson στο Cloud για το Voice Marketing για να βοηθήσει τους εμπόρους να αναλύσουν και να ενεργήσoυν σε φωνητικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.
  • Η Verizon επιτρέπει πλέον την τεχνητή νοημοσύνη και την μηχανική μάθηση, προβλέποντας την πρόθεση του πελάτη από την εξόρυξη αδόμητων δεδομένων και συσχετίσεων.
  • Η Ferrari, η Honda και η Red Bull χρησιμοποιούν δεδομένα που προέρχονται από περισσότερους από 100 αισθητήρες αυτοκινήτων Φόρμουλα Ένα και εφαρμόζουν αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο, χαρίζοντας στους οδηγούς και τα πληρώματα τους τις πληροφορίες που χρειάζονται για να παίρνουν καλύτερες αποφάσεις για τα pit stops, τις πιέσεις των ελαστικών, τις προσαρμογές της ταχύτητας και την αποδοτικότητα των καυσίμων.

Οι αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο βοηθούν να δώσετε τα σωστά προϊόντα στους ανθρώπους που ψάχνουν για αυτά, ή να προωθήσετε τις σωστές προσφορές στους ανθρώπους που είναι πιθανότερο να τις αγοράσουν. Για τις εταιρείες τυχερών παιχνιδιών, τις βοηθά στην κατανόηση ποιοι πολίτες παίζουν συγκεκριμένα παιχνίδια και δημιουργούν μια εξατομικευμένη προσέγγιση για να τους τα προωθήσουν.

Καθώς ο ρυθμός παραγωγής των ψηφιακών δεδομένων και της αξίας των αναλύσεων επιταχύνει, οι αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο είναι η κορυφαία πλέον επιλογή που οδηγεί αυτό το “τσουνάμι των πληροφοριών”.

Όλο και περισσότερα εργαλεία, όπως το Cloudera Impala, το AWS, το Spark και το Storm προσφέρουν τη δυνατότητα επεξεργασίας Big data σε πραγματικό χρόνο.

Τώρα είναι η ώρα να προχωρήσουμε πέρα από την απλή συλλογή, αποθήκευση και διαχείριση των δεδομένων και να αναλάβουμε ταχεία δράση για την πραγματοποίηση της συνεχής ροής δεδομένων σε πραγματικό χρόνο!!

Πηγή: theinnovationenterprise.com