18 Δεκέμβριος 2017

Οι 4 μεγαλύτερες τάσεις των δεδομένων και των Analytics του 2016

Τα Big Data και τα προηγμένα Analytics το 2016 συνέχισαν να εισέρχονται στις εταιρείες και να κατανοούν τις απαιτήσεις των πελατών και να βελτιώνουν την αποδοτικότητα.

  1. Η αγορά των Data Analytics αυξάνεται:

Τα Big Data και τα  προηγμένα Analytics ασχολούνται με τον μετασχηματισμό της επιχείρησης. Είναι οργανισμοί που είναι αποφασισμένοι να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στον τομέα των υπηρεσιών της τεχνολογίας και των ανθρώπων.

H International Data Corporation έχει προβλέψει ότι από το 2015-2019 τα έσοδα της αγοράς των Data Analytics θα κυμανθούν από 122-187$ δισεκατομμύρια. 

  1. Η καριέρα, στελέχωση και εκπαίδευση θα είναι top-of-mind:

Οι ανησυχίες που υπήρχαν σχετικά με τις δεξιότητες των επιστημόνων των δεδομένων, πλέον αφορούν και τους μηχανικούς των δεδομένων, τους αναλυτές και τα στελέχη που διαχειρίζονται τα δεδομένα και τις πρωτοβουλίες της επιχείρησης. Οργανισμοί και ιδρύματα το 2016 επέκτειναν τις προσπάθειές τους, ώστε να εκπαιδεύσουν, να προσλάβουν και να μισθώσουν τους επαγγελματίες των δεδομένων. Οι επιστήμονες των δεδομένων έχουν γίνει το top ζήτημα της εποχής αφού είναι ένα επάγγελμα υψηλού προφίλ που σκοπό έχει να κάνει προβλέψεις με βάση τα δεδομένα της επιχείρησης. Καθώς η ζήτηση είναι τεράστια, τα πανεπιστήμια σπεύδουν να καλύψουν το κενό με τις προπτυχιακές σπουδές στην επιστήμη των μεγάλων δεδομένων.

  1. Η ανάλυση των δεδομένων θα εισαχθεί στην παραγωγή:

Το 2016 μεγάλες εταιρείες αναζητούν τρόπους για να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που έχουν στην διάθεσή τους. Υπάρχουν κάποιες δυσκολίες στην χρησιμοποίηση των δεδομένων, αφού τα στελέχη των εταιρειών έχουν συνηθίσει να βασίζονται στο ένστικτό τους και όχι στις αναλύσεις. Οι επιχειρήσεις όμως που βασίζονται στις αναλύσεις και στα δεδομένα που συλλέγουν, έχουν όλες τις απαντήσεις για τις υπηρεσίες που προσφέρουν και ότι θέλουν το μαθαίνουν χωρίς να κάνουν εικασίες. Με αυτό τον τρόπο η ανάλυση των δεδομένων εισέρχεται στον χώρο της παραγωγής και οι επιχειρήσεις μαθαίνουν τις απαιτήσεις των πελατών τους.  

  1. Οι οργανισμοί μοιράζονται τις επιτυχίες τους:

Πολλές επιχειρήσεις άρχισαν να μοιράζονται τις επιτυχίες που είχαν κατά την διάρκεια του 2016 χρησιμοποιώντας τις αναλύσεις των δεδομένων.

  • Η Toyota χρησιμοποιεί ένα πρόγραμμα που αναπτύχθηκε πό εταιρείες με πιστωτικές κάρτες και το εφαρμόζει για την χρηματοδότηση των αυτοκινήτων.
  • H Echo Global Logistics χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα της High Ground για να παρακολουθεί πως σχετίζεται η συμπεριφορά των εργαζομένων της με την ικανοποίηση των πελατών της. 

Πηγή: cio.com