15 Δεκέμβριος 2017

3 Μεγάλες Τάσεις Της Επιχειρηματικής Ευφυΐας Και Των Αναλύσεων

Η έλλειψη καλής και συνεπής ποιότητας των δεδομένων αναφέρεται ως η υπ 'αριθμόν ένα πρόκληση που οι οργανώσεις αντιμετωπίζουν για την πλήρη αξιοποίηση αυτών των δεδομένων από τις αναλύσεις. Απαιτείται υπερβολικός χρόνος και πόροι για να “χειραγωγηθούν ” τα δεδομένα πριν οι αναλυτές των επιχειρήσεων να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για τις αναφορές, τις αναλύσεις και τις ιδέες.

Συχνά αυτές οι προκλήσεις επιδεινώνονται όταν οι αναλυτές δημιουργούν περιβάλλοντα εργασίας που επισκιάζουν τις βάσεις δεδομένων και με τη χρήση ad hoc διαδικασιών διαχείρισης δεδομένων που υπονομεύουν την εμπιστοσύνη στα δεδομένα. Η ισχυρή επιχειρηματική ευφυΐα μπορεί να γίνει ο αστυνομικός της κυκλοφορίας, της διασύνδεσης των δεδομένων και της εκκαθάρισης τους για τις επιχειρήσεις που χρειάζεται να κάνουν καλύτερη, ταχύτερη λήψη αποφάσεων με τη χρήση καλής ποιότητας δεδομένων και διορατικών αναλύσεων.

Η βοήθεια έφτασε με τη μορφή τριών μεγάλων τεχνολογικών τάσεων:

1) Διαισθητικά επιχειρηματικώς κεντραρισμένα εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας

Υπάρχει μια συνεχής ανάπτυξη της αγοράς για εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας και οπτικοποίησης που επιτρέπουν στους οργανισμούς να μοιράζονται τα δεδομένα τους μέσω μιας "αυτο - εξυπηρετούμενης" μόδας για τους τελικούς χρήστες των επιχειρήσεων.

Η Tableau και η TIBCO έχουν αναδειχθεί ως πιθανοί ηγέτες στην επιχειρηματική ευφυΐα και την οπτική αναπαράσταση των αναλύσεων. Αρκετοί από αυτούς τους αναδυόμενους παίκτες παρέχουν ευέλικτες, εύκολες στη χρήση διεπαφές για να χειραγωγήσουν και να οπτικοποιήσουν τα δεδομένα χωρίς να απαιτείται κάποιο πτυχίο στην επιστήμη των δεδομένων από αυτόν που τα χρησιμοποιεί - δηλαδή πρόκειται για τον εκδημοκρατισμό των αναλύσεων.

Αυτά τα εργαλεία είναι διαθέσιμα τόσο σε “υπό-προϊποθέσεις” μορφές όσο και σε μορφές που βασίζονται σε σύννεφο (cloud). Αν και η τελευταία προτιμάται για την ταχύτητα στην ανάπτυξη και την μείωση των δαπανών της πληροφορικής. Παραδοσιακά παίκτες όπως η Microsoft και η SAS θα έπρεπε να εξελίξουν την στρατηγική τους, έτσι ώστε να μην μείνουν πίσω.

2) Τα συν της επιχειρηματικής ευφυΐας

H σύγκλιση των εργαλείων επιχειρηματικής ευφυΐας με ισχυρά εργαλεία ανάλυσης έχει δώσει αφορμή για την επόμενη γενιά των πλατφορμών υποστήριξης αποφάσεων. Αυτές οι πλατφόρμες έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τα δεδομένα και να εκτελέσουν τις προηγμένες αναλύσεις, όπως προσομοιώσεις, βελτιστοποίηση και ανάλυση συναισθήματος, κάνοντας καλύτερη χρήση δεδομένων σε παραδοσιακά εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας.

Αυτές οι πλατφόρμες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να ερμηνεύσουν γρήγορα και να συνθέσουν προτάσεις χρησιμοποιώντας την αναφορά και την απεικόνιση των δυνατοτήτων των παραδοσιακών εργαλείων επιχειρηματικής ευφυΐας . Η AIMMS για τη βελτιστοποίηση, η Arena για την προσομοίωση και η Alteryx για την προγνωστική μοντελοποίηση είναι μερικοί ηγέτες της κατηγορίας σε αυτό το χώρο, καθώς και οι παραδοσιακοί παίκτες, όπως η SAS και η Microsoft.

3) Ολοκλήρωση της επιχειρηματικής ευφυΐας μέσω EDW and Hadoop

Τα μοντέλα επιχειρηματικής ευφυΐας και οι αναλύσεις είναι τόσο καλά όσο και η ποιότητα των υποκείμενων δεδομένων. Ο πολλαπλασιασμός των πηγών δεδομένων από την άποψη του μεγάλου όγκου, της πολυμορφίας και της διαθεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις προσπαθούν να βγάλουν νόημα από όλο και πιο πολύπλοκα και αδόμητα δεδομένα.

Τα εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας εξακολουθούν να παρέχουν τον καλύτερο τρόπο για την εξυπηρέτηση αδόμητων, “ακατάστατων” δεδομένων σε μια δομημένη μορφή για περαιτέρω αναφορά και ανάλυση από τους επιχειρηματικούς χρήστες. Ωστόσο, υπάρχει μια αυξανόμενη αναγνώριση να απαλλαγούν από μεγάλους όγκους δεδομένων και βαριά επεξεργασία σε μεγάλες πλατφόρμες δεδομένων και στη συνέχεια να μετακινηθούν τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα υψηλής αξίας πίσω σε μια παραδοσιακή δομή OLAP ή δομή κύβου δεδομένων χρησιμοποιώντας εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας.

Πριν γίνουν άλματα ολοταχώς για την πραγματοποίηση επενδύσεων κεφαλαίου σε αυτές τις τεχνολογίες, οι οργανισμοί πρέπει πρώτα να αναπτύξουν ένα χαρτοφυλάκιο των περιπτώσεων χρήσης που συνδέουν την επιχειρηματική αξία σε αυτές τις τάσεις της τεχνολογίας. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις με κέντρο τα εργαλεία επιχειρηματικής ευφυΐας θα επιτρέψουν περιπτώσεις χρήσης δεδομένων για τους επιχειρηματικούς χρήστες, ώστε να μπορούν να υποβάλουν αναφορές σχετικά με την απόδοση της καμπάνιας του μάρκετινγκ και της λειτουργίας τους ή για οικονομικές τους μετρήσεις.

Εναλλακτικά, οι επενδύσεις σε νέα μεγάλα συστατικά στοιχεία, όπως το Hadoop απαιτούνται εάν η ανάγκη είναι η ενσωμάτωση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης ή ροών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο με αισθητήρα IOT στα υπάρχοντα δεδομένα συναλλαγών των πελατών.

Πηγή: information-management.com