11 Δεκεμβρίου 2017

Ο ηγέτης των Big Data, Trifacta, λανσάρει ένα πρόγραμμα για πωλητές, συμβουλευτικούς και τεχνολογικούς εταίρους

Η επιχείρηση λογισμικού επεξεργασίας δεδομένων, Trifacta, έχει λανσάρει το πρώτο επίσημο εταιρικό δίκτυο και θέτει στόχους για το διπλασιασμό του αριθμού των πωλητών, και των συμβουλευτικών και τεχνολογικών συνεργατών με τους οποίους εργάζεται, μέχρι το επόμενο έτος.

 

Η Trifacta, που ιδρύθηκε το 2012, προσπαθεί επίσης να αυξήσει το ποσοστό των πωλήσεών της στις οποίες οι συνεργάτες της έχουν αναλάβει τις πωλήσεις και υποστηρίζουν τα προϊόντα σε ποσοστό μεγαλύτερο από 50%.


«Είναι σημαντικό για εμάς να αγκαλιάσουμε το οικοσύστημα των συνεργατών μας», υποστήριξε ο CEO, Adam Wilson, σε μια συνέντευξη με το CRN πριν την αποκάλυψη του προγράμματος, πρόσφατα. «Θεωρούμε το οικοσύστημα των συνεργατών μας πολύ σημαντικό όσον αφορά την μέχρι τώρα επιτυχία μας».


Η Trifacta, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, προσφέρει λογισμικό διαχείρισης δεδομένων για την μετατροπή των περίπλοκων δεδομένων σε πιο ξεκάθαρες και δομημένες μορφές με στόχο την ανάλυσή τους- γεγονός που θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη διαδικασία ανάλυσης των δεδομένων.


«Το μεγαλύτερο εμπόδιο στην υιοθέτηση της επιστήμης των δεδομένων σήμερα είναι η μεταμόρφωση των ανεπεξέργαστων δεδομένων με στόχο την αξιόπιστη ανάλυσή τους», υποστήριξε ο Asif Hasan, ένας συν-ιδρυτής της Quantiphi, μια εταιρεία παροχής λύσεων με έδρα το Marlborough της Μασαχουσέτης, η οποία πουλάει το λογισμικό της Trifacta. Η τεχνολογία της Trifacta μας δίνει τη δυνατότητα να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να ξεπεράσουν αυτό το εμπόδιο και να εκμεταλλευτούν όλες τις δυνατότητες των big data analytics, ανέφερε ο ίδιος.


Η Trifacta δουλεύει με συνεργάτες σχεδόν από το ξεκίνημά της, και το 46% των συμφωνιών της εταιρείας πλέον είτε στηρίζεται στους συνεργάτες της, είτε επηρεάζεται από τους συνεργάτες της, υποστήριξε ο Wilson. Οι περισσότερες περιπτώσεις επιτυχημένης εκτέλεσης των επιθυμιών των πελατών αφορούν περιπτώσεις στις οποίες οι συνεργάτες μας συνδύασαν το προϊόν της Trifacta με τις δικές τους καλύτερες πρακτικές και εμπειρίες, πρόσθεσε ο ίδιος.