15 Δεκέμβριος 2017

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το SAS Analytics Roadshow Athens 2016.

Making Sense of DataMaking Sense of the New Business Reality.

Περισσότερα από 170 στελέχη της αγοράς παρακολουθήσαν το SAS Analytics Roadshow Athens 2016 με τίτλο “The New Analytics Experience: Making sense of Data.Making sense of New Business Reality”, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016.

 

O κ. Νίκος Πέππας, Country Manager και η Ελπίδα Καλλία Marketing Manager της SAS Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας καλωσόρισαν -εκ μέρους της εταιρείας- τον κόσμο που βρέθηκε στο Ξενοδοχείο Hilton.

 

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Πέππας, “Βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου βλέπουμε «disruptions» σε διάφορους τομείς της οικονομίας. Internet of Things (IoT), Big Data, Mobility, Business Innovation και Digital Transformation είναι οι σύγχρονοι όροι κλειδιά που διαμορφώνουν το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον.

 

Η κυρία Maria Cristina Conti, Senior Business Solutions Manager της SAS, καθώς και οι κ. Brad Hathaway, Regional Advisory Technical Manager Data Management και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director της SAS αναφέρθηκαν στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να ξεκλειδώσουν με την SAS τις απεριόριστες δυνατότητες των analytics προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα κρίσιμα ζητήματα στην καθημερινότητα τους. Οι τρόποι αυτοί αφορούν κυρίως στην εξόρυξη επιχειρηματικής αξίας που κρύβουν τα big data και στη χρήση προηγμένων analytics σε πραγματικό χρόνο για την επεξεργασία και ανάλυση δομημένης και αδόμητης πληροφορίας για γρήγορο και έγκυρο decision making.

 

Ο κ. Χρήστος Παλάσκας, Service Management & Network CEM Director Fixed & Mobile της COSMOTE, παρουσίασε ένα πρωτοπόρο και πετυχημένο έργο -όχι μόνο για τον οργανισμό στον οποίο εργάζεται αλλά και για ολόκληρο τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Πρόκειται για την εφαρμογή των Big Data Analytics και συγκεκριμένα των τεχνολογιών Hadoop καιSAS highperformance Visual Analytics στη διαχείριση δεδομένων δικτύου προκειμένου να επιτευχθεί η  βέλτιστη εμπειρία του πελάτη.

 

Η κυρία Βάια Τζιάγκα, Domain Expert της SAS για Customer Intelligence εστίασε στα Big data analytics, πλέον σε real-time με την εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών όπως Text Analytics &Sentiment Analysis που η SAS εφαρμόζει και υλοποιεί και για την Ελληνική γλώσσα  και για Greeklish. Όλα αυτά σε συνδυασμό με life δεδομένα από social media με σκοπό τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη & τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων και των εσόδων μιας επιχείρησης.

 

Στη συνέχεια ακολούθησε το πάνελ συζήτησης στο οποίο συμμετείχαν καταξιωμένα στελέχη της αγοράς και συγκεκριμένα οι κ.κ. Ξενοφών Λιαπάκης, CIO της Interamerican, Σωτήρης Συρμακέζης, Chief Digital Officer της Eurobank, Ανδρέας Αθανασόπουλος, Vice Chairman & Managing Director της Dixons South-East Europe, Rui Miguel Forte, Lead Data Scientist τηςWorkable και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director της SAS.

 

Συντονιστής του πάνελ ήταν ο κ. Λάμπρος Τσόλκας, Managing Director της Accenture, ο οποίος ευχαρίστησε τους καλεσμένους, αναφέροντας ότι η ψηφιακή εποχή αποτελεί πλέον τη σύγχρονη πραγματικότητα και τα analytics διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξή της.

 

Ο κ. Συρμακέζης τόνισε πως η μετάβαση από το παραδοσιακό σε ένα digital επιχειρηματικό μοντέλο είναι απαραίτητο βήμα για όσους θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά και για να το επιτύχουν πρέπει να είναι ανοιχτοί στην χρήση νέων τεχνολογιών

 

Ο κ. Λιαπάκης ανέφερε πως η Interamerican επενδύει στην καινοτομία, βλέποντας πάντα μπροστά. Διαθέτει ως ισχυρές βάσεις τα core συστήματά της και πάνω σε αυτά προχωρά -με γρήγορο ρυθμό –στην ψηφιακή εποχή γεγονός που αποδεικνύεται από την πρόσφατη συμμετοχής της στο πρόγραμμα e-trikala.

 

Ο κ. Αθανασόπουλος μίλησε για την αναγκαιότητα εκπαίδευσης των στελεχών πάνω σε business analytics, ειδικά στο χώρο του retail, όπου αποδεικνύεται η κρίσιμη σημασία τους.

 

Ο κ. Forte σημείωσε τη σπουδαιότητα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, οι οποίες έχουν γίνει φιλικές ακόμα και στους μη εξοικειωμένους χρήστες και δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με δισταγμό.

 

Τέλος, ο κ. Σταυρινουδάκης αναφέρθηκε στην δυνατότητα υιοθέτησης προσιτών (approachable) πλέον analytics που θα βοηθήσουν όχι μόνο τους data scientists αλλά και υφιστάμενα  έμπειραbusiness στελέχη να παντρέψουν την τεχνολογία με την εμπειρία στοχεύοντας σε βέλτιστες επιχειριασιακές αποφάσεις, οι οποίες με τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας θα μπορέσουν να τίθενται άμεσα και αυτόματα σε παραγωγική λειτουργία.

Από τα highlights της εκδήλωσης ήταν τα live demonstrations ορισμένων εκ των καινοτόμων λύσεων της SAS όπως αυτές για Data Management & Data Governance, Data Loaderfor Hadoop, Visual Analytics & Visual Statistics, Text Analytics για Greek & Greeklish, Fraud Management και Forecasting.

 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία των εταιρειών Accenture και Analytical View, επίσημων συνεργατών της SAS Ελλάδος Κύπρου, Βουλγαρίας.

 

Σχετικά με την SAS

 

Η SAS είναι ο ηγέτης στον τομέα επιχειρηματικού λογισμικού και υπηρεσιών analytics, και ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος προμηθευτής στην του business intelligence. Μέσα από καινοτόμες λύσεις της, η SAS βοηθά τους πάνω από 75.000 πελάτες της να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους και να παρέχουν αξία, λαμβάνοντας καλύτερες και ταχύτερες αποφάσεις. Από το 1976 η SASδίνει στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο THE POWER TO KNOW.