14 Δεκέμβριος 2017

Η νέα σειρά λύσεων της TransUnion, Prama, ενισχύει το Business Analytics

Η TransUnion λάνσαρε μια σειρά από λύσεις με την ονομασία Prama, ώστε να βοηθήσει τις εταιρείες στην αξιολόγηση και την αναζήτηση πολύτιμων εταιρικών δεδομένων με μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Το χαρτοφυλάκιο της Prama εντοπίζει τις τελευταίες τεχνολογίες ώστε να διαχειριστεί μεγάλα σύνολα δεδομένων και εφαρμόζει αναπτυγμένες λύσεις αναλύσεων ώστε να διευκολύνει τη λήψη σωστών αποφάσεων.

 

Μεγάλοι όγκοι πολύτιμων επιχειρηματικών δεδομένων δημιουργούνται καθημερινά και οι εταιρείες δεν μπορούν να συλλέξουν και να αναλύσουν τόσο μεγάλο αριθμό δεδομένων για τη σωστή διαχείρισή τους. Η Prama καθιστά ευκολότερη την αξιολόγηση των δεδομένων και βοηθάει τους πελάτες να πάρουν τις κατάλληλες αποφάσεις σχετικά με την επιχείρησή τους, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες της αγοράς. Βοηθάει επίσης στην ανάλυση του τρόπου με τον οποίο οι αλλαγές στις στρατηγικές των επιχειρήσεων είναι πιθανό να επηρεάσουν την κορυφαία γραμμή πολιτικής.

 

Η Prama Insights χειρίζεται εμπιστευτικές πληροφορίες για όλους σχεδόν τους ενεργούς πελάτες της στις ΗΠΑ. Τέτοιου είδους δεδομένα θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους δανειστές να έχουν μια καλύτερη θεώρηση και να προσφέρουν καλύτερα πλεονεκτήματα στους πελάτες τους σε οποιοδήποτε σημείο αναφοράς. Η Prama Insights περιλαμβάνει δύο εργαλεία, τη Market Insights και την Vintage Analysis. Η Vintage Analysis μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να αξιολογήσουν τις πολιτικές αναδοχής, να προβλέψουν τις ζημίες, να υπολογίσουν το πόσο επικερδές θα είναι ένα δάνειο και να ορίσουν τις κατάλληλες στρατηγικές της αγοράς, ενώ η Market Insights μπορεί να μετρήσει την επίδοση της εταιρείας του πελάτη σε σχέση με την επίδοση των επιχειρήσεων των ανταγωνιστών του.