12 Δεκεμβρίου 2017

Το Μέλλον των Big Data: τα Πτυχία στα Business Analytics Γεφυρώνουν το Χάσμα στις Ικανότητες των Διαχειριστών

Το κύμα των big data εισβάλλει σε κάθε τομέα- και οι μεγάλες ψηφιακές μετατροπές καθιστούν αναγκαία την επεξεργασία των analytics. Αυτό υποστηρίζει ο Massimo Beduschi, ο ιταλός CEO της WPP, του μεγαλύτερου διαφημιστικού κολοσσού στον κόσμο.

 

«Έχει καταστήσει τις μεγάλες μετατροπές αναγκαίες στις επαγγελματικές διαδικασίες και, πέρα όλων των άλλων, στην εκπαίδευση των νέων επαγγελματιών που είναι ικανοί να προβλέψουν και να διαχειριστούν τις αλλαγές», υποστηρίζει ο Massimo.

 

Η επανάσταση των δεδομένων, η οποία, όπως παραδέχεται η IDC, αντιπροσωπεύει $41 δισεκατομμύρια σε ευκαιρίες εισοδημάτων, έχει ανεβάσει τόσο πολύ τον πήχη για την WPP, ώστε επενδύει στην εκπαίδευση ψηφιακών ηγετών στα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια στον τομέα των επιχειρήσεων. Αν θεωρήσουμε δεδομένες τις υπερβολικές προσδοκίες για τα big data, τότε η εκπαίδευση των μελλοντικών επιχειρηματικών ηγετών πρέπει να αλλάξει, και μάλιστα γρήγορα.

 

Υπάρχει μια μεγάλη έλλειψη ψηφιακών ταλέντων, από συμβούλους και τεχνολογικούς επαγγελματίες μέχρι τραπεζικούς και οικονομικά στελέχη, σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Capgemini, τη συμβουλευτική εταιρεία. Ο McKinsey εκτιμά ότι θα χρειαστούν 1,5 εκατομμύρια περισσότεροι διαχειριστές δεδομένων μέχρι το 2018 μόνο στις ΗΠΑ.

 

Για το λόγο αυτό, το Sloan School of Management, του πανεπιστημίου ΜΙΤ στις ΗΠΑ, μια κακοφωνία από τεχνολογικές και επιστημονικές καινοτομίες, λάνσαρε ένα μεταπτυχιακό στα business analytics.

 

«Υπάρχει θέμα γενεών. Οι περισσότεροι παλιοί πρυτάνεις και καθηγητές δεν είναι καλοί γνώστες των ψηφιακών δεδομένων. Ανήκουν στην παλιά γενιά», υποστηρίζει ο Jim Hamill, επικεφαλής της ψηφιακής ηγεσίας στο Business School του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου.

 

Τα πανεπιστήμια βασίζονται στις συνεργασίες ώστε να καταπολεμήσουν το χάσμα. Το Business School του Imperial College, το οποίο προσφέρει ένα κύκλο προπτυχιακών σπουδών στα business analytics, συνεργάστηκε με την KPMG για τη δημιουργία του Παρατηρητηρίου Δεδομένων. «Τα Big data αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ο καθένας ξεχωριστά λειτουργεί, και για να μπορούν οι επιχειρήσεις να ανταπεξέλθουν στο μεγάλο ανταγωνισμό της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν όλες τις πολύτιμες πληροφορίες» υποστηρίζει ο πρύτανης του Imperial College, G Anandalingam.