14 Δεκέμβριος 2017

Τι έχασες από Big Data: ιδέες με συναίσθημα

Ο προβολέας δεδομένων γύρισε πίσω στην ανάλυση συναισθήματος πριν από μερικές εβδομάδες αφού η IBM Corp. τράβηξε τις κουρτίνες πάλι σε μία νέα cloud-based υπηρεσία, που μπορεί να συναγάγει συμπεριφορά από φυσική γλώσσα επικοινωνίας. Είναι ο τελευταίος καρπός της επένδυσης δισεκατομμυρίων δολαρίων της στη θεμελίωση των γνωστικών δυνατοτήτων αξιοποίησης της υπολογιστικής του Watson στο χώρο εργασίας.

 

Η εύστοχη ονομασία Watson Tone Analyzer είναι επίσης ένα από τα πιο φιλόδοξα σημεία ακόμα, όχι μόνο λόγω της μεγάλης πολυπλοκότητας του να μιμηθούμε ένα τέτοιο εγγενώς ανθρώπινο χαρακτηριστικό, αλλά και τις τεράστιες δυνατότητες της υπηρεσίας στη βελτίωση των οργανώσεων να σχετίζονται με το κοινό τους. Αυτό που κάποτε απαιτούσε την προσοχή του πωλητή μπορεί τώρα να επιτευχθεί αυτόματα για ένα χαμηλότερο κόστος.

Οι οικονομίες που προκύπτουν θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες σε κάθε πτυχή του μάρκετινγκ, όπως η κατηγοριοποίηση των πελατών μέσω της μεθοδευμένης μετατροπής σε δημόσιες σχέσεις. Αλλά η βασική εργασία του να βάζεις την ιδέα σε εφαρμογή ακόμα πρέπει να γίνεται χειροκίνητα, παρόλο που η Zeta Interactive Inc. ελπίζει να αυτοματοποιήσει ακόμα και αυτό με την βοήθεια 125 εκατομμυρίων δολλαρίων που ανακοινώθηκαν ως απάντηση στην δημοσίευση της IBM.

Η χρηματοδότηση, η οποία ήρθε εξ ολοκλήρου από τον ιδιωτικό γίγαντα The Blackstone Group L.P., θα βοηθήσει στην ανάπτυξη της πλατφόρμας απόκτησης ομώνυμων πελατών, η οποία χρησιμοποιεί μια σειρά μηχανών εκμάθησης και επεξεργασίας streaming, όπως η τροφοδοσία Watson, με στόχο την βελτιστοποίηση της παράδοσης διαφημίσεων. Πιο συγκεκριμένα, η Zeta σχεδιάζει ν κάνει περισσότερες στρατηγικές αγορές για να βοηθήσει στην εξάπλωση της βασικής αξίας με περισσότερα χαρακτηριστικά στόχευσης.

Εν τω μεταξύ, μια διαφορετική εκκίνηση μάρκετινγκ που ονομάζεται Origami Inc. σηματοδοτεί ένα ορόσημο την περασμένη εβδομάδα μετά την έναρξη μιας νέας υπηρεσίας με στόχο να βοηθήσει τους οργανισμούς να κατανοήσουν τις τεράστιες ποσότητες δεδομένων που έρχονται από τις προεκλογικές τους εκστρατείες. Το Marketing Signals Framework συλλέγει και ταξινομεί δεσμευτικά metrics με βάση τη συνάφειά τους με ένα συγκεκριμένο στόχο - όπως η διάδοση της μάρκας ή ενίσχυση, διατήρηση των υφιστάμενων πελατών - προκειμένου να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των χρηστών του να βάζουν τα πάντα μόνοι τους.