18 Δεκέμβριος 2017

Ορισμός του ψηφιακού επιχειρησιακού ταξιδιού

Τι χρειάζεται για να υπάρχει μια πραγματικά ψηφιακή επιχείρηση; Τι σημαίνει ψηφιακή επιχείρηση για τους πελάτες σας και την επιχείρησή σας; Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα θα μπορούσε να αποδειχθεί το κλειδί για να είστε ανταγωνιστικοί σε αυτό το νέο online κόσμο.

Στις 14 Ιουλίου, η IBM Big Data διοργάνωσε μια online συζήτηση μέσω της σελίδας Crowd Chat με τίτλο “ βήμα, βήμα προς το ταξίδι της ψηφιακής επιχείρησης”. Στην λίστα των καλεσμένων περιλαμβάνονται ο James Kobielus της IBM, ειδικός στα Big Data, o Jonathan Sloan, πιστοποιημένο ανώτερο διευθυντικό στέλεχος των ειδικών IT και αρχηγός της ομάδας  για analytics δεδομένων στην πλατφόρμα IBM System z, και ο Mark Simmonds, επιχειρηματίας και ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ στο IBM Software Group.  Ένας αριθμός ατόμων από την τεχνολογική κοινότητα ακούστηκε επίσης.

Η συζήτηση βασίστηκε σε επτά ερωτήσεις για τους επισκέπτες και το κοινό για τις ψηφιακές επιχειρήσεις και πώς λειτουργούν.

Πώς μπορείτε να ορίσετε μια ψηφιακή επιχείρηση;

Ενώ ο πίνακας των φιλοξενούμενων και το κοινό είχαν τις δικές τους ιδέες για το τι σημαίνει ψηφιακή επιχείρηση, η ομόφωνη άποψη επικεντρώθηκε στα δεδομένα. Η συλλογή, η κατανόηση και χρήση των δεδομένων για την συμμετοχή των πελατών και τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών πρακτικών φαινόταν να είναι το σήμα κατατεθέν της ψηφιακής επιχείρησης. Όπως δήλωσε ο Jonathan Sloan, “Η ψηφιακή επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από όλο αυτό το περιεχόμενο για την παροχή εξατομικευμένων προσφορών / λύσεων / προϊόντων που ένα πρόσωπο θα ενδιαφέρονταν σε αυτό το χρονικό σημείο".

Οι συμμετέχοντες στην συνομιλία τόνισαν επίσης τη σημασία του να συνδέεσαι με τους πελάτες μέσω των social media και με τους εργαζόμενους από τις εσωτερικές επικοινωνίες. "Πώς μπορείτε να ορίσετε μια ψηφιακή επιχείρηση; Υποθέτω ότι θα πρέπει να πω ότι είναι μία διασυνδεδεμένη επιχείρηση”, δήλωσε ο Mark Simmonds.