19 Οκτωβρίου 2017

Η σημερινή τεχνολογία πελατειακής εμπειρίας για τον σύγχρονο πελάτη

Η πελατειακή εμπειρία συνήθως πραγματοποιούνταν αυτοπροσώπως ή όταν ένας πελάτης καλούσε στη γραμμή υποστήριξης. Ωστόσο, οι αλληλεπιδράσεις του σημερινού σύγχρονου πελάτη είναι περισσότερο ψηφιακές, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη για  τεχνολογία που θα οδηγήσει σε μια ισχυρή πελατειακή εμπειρία.

Περισσότερα...

Το μέλλον της εργασίας: Η διασταύρωση της τεχνητής νοημοσύνης με το ανθρώπινο δυναμικό

Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τις ζωές μας στο σπίτι και στη δουλειά. Στο σπίτι, ίσως να είστε ένας από τους 1,8 εκατομμύρια ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Alexa της Amazon για να χειρίζεστε τα φώτα, να ξεκλειδώνετε το αμάξι σας, και να λαμβάνετε τις τελευταίες τιμές μετοχών για τις εταιρείες στο αρχείο αξιών σας. Συνολικά, η Alexa λέγεται ότι έχει περισσότερες από 3.000 ικανότητες και αναπτύσσεται καθημερινά. Στη δουλειά, η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται σε έναν νοήμων βοηθό που μας βοηθάει να δουλεύουμε αποτελεσματικότερα. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν είναι το μέλλον στο χώρο της δουλειάς, είναι το παρόν και συμβαίνει εδώ και τώρα.

Περισσότερα...

Το Google Analytics αποκαλύπτει φωνητικά ερωτήματα για να φέρει την «απλότητα του καταναλωτή» στην επιχειρηματική άνεση

Το Google Analytics έχει αποκρύψει μια φωνητική λειτουργία αναζήτησης που βοηθά τους χρήστες του λογισμικού να ζητούν ερωτήσεις και να παίρνουν απαντήσεις με απλά λόγια μέσω της τεχνητής νοημοσύνης (Al).

Η λειτουργία, η οποία χρησιμοποιεί την ίδια φυσική γλώσσα, με την επεξεργασία τεχνολογίας διαθέσιμης σε όλα τα προϊόντα Google, όπως της Android και της Search, θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά σε όλους τους χρήστες.

Περισσότερα...

Ο Eldorado προσφέρει αυξημένες δυνατότητες επιχειρησιακής νοημοσύνης με το OpenText

Ο επικεφαλής τεχνολογιών ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης επεκτείνει τις δυνατότητες υποστήριξης λειτουργικών και επιχειρησιακών ζητούμενων αναγκών για ασφαλείς πληροφορίες προσωπικής υγείας.

Ο επικεφαλής της εταιρικής διαχείρισης πληροφοριών (Enterprise Information Management -EIM) παγκοσμίως, ανακοίνωσε ότι ο Eldorado, ένας παροχέας εταιρικών βασικών διοικητικών πλατφορμών, έχει διαλέξει το OpenText για να προσθέσει κι άλλες δυνατότητες επιχειρησιακής νοημοσύνης στην βασισμένη σε δεδομένα εταιρική εφαρμογή, τη Javelina, για τη βιομηχανία χρηματοδότησης ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

Περισσότερα...

Το μυστικό πίσω από τη διαχείριση της ανάπτυξης της επιχείρησης: Αναβαθμίστε την εμπειρία του πελάτη

Είναι ωραίο να υπάρχει όραμα. Μόνο να είστε βέβαιοι ότι είστε έτοιμοι για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Δεν είναι λίγοι οι επιχειρηματίες που μου έχουν πει ότι η ανάπτυξη παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά τους. Επιθυμούν περισσότερους πελάτες, περισσότερες πωλήσεις, περισσότερα διαφημιστικά link σε ιστοσελίδες τρίτων (inbound links), περισσότερους σταθερούς πελάτες, περισσότερα προϊόντα για πώληση. Το πρόβλημα είναι ότι, στο μεταξύ, παραμελούν την εμπειρία του πελάτη.

Περισσότερα...

Κάνοντας λιγότερα με περισσότερα: Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη ενώ ο προϋπολογισμός είναι περιορισμένος

Πώς ένας οργανισμός βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη ενώ συγχρόνως είναι αντιμέτωπος με έναν μειωμένο προϋπολογισμό, με λιγότερο εργατικό δυναμικό και ίσως ακόμη και με πάγωμα προσλήψεων; Είναι μια κλασική παγίδα του συστήματος και ενώ κανείς δεν έχει καταφέρει ακόμη να ξεφύγει από αυτό, ορισμένοι ομοσπονδιακοί διευθυντές έχουν βρει στρατηγικές επιβίωσης.

Περισσότερα...

Οι δεξιότητες των σπουδαίων ψηφιακών οργανισμών

Οι έξυπνοι οργανισμοί έχουν συνειδητοποιήσει ότι η εισαγωγή νέων τεχνολογιών στον εργασιακό χώρο δεν σημαίνει μόνο εισαγωγή υλικών και λογισμικών: σημαίνει και εισαγωγή μυαλωμένου δυναμικού, γνωστό και ως ανθρώπινο ον. Αν θέλετε να είστε το είδος της επιδέξιας επιχείρησης που μπορεί να δημιουργήσει τα πιο επιτυχημένα κύματα τεχνολογικών καινοτομιών, χρειάζεστε ανθρώπινα όντα που να μπορούν να προσαρμόζονται σε αλλαγές.

Περισσότερα...

Αγοράζω την εμπειρία του πελάτη σας, όχι το προϊόν σας

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε, οι πελάτες επιθυμούν πάνω από όλα κατανόηση, και έτσι θα ενημερώσουν και τους φίλους τους από πού το πήραν.

Μπήκα στις 9:59 μμ – ένα λεπτό πριν από το κλείσιμο. Ο διευθυντής καθόταν φρουρός στην πόρτα, επιβλέποντας το μικρό πάρκινγκ για τυχόν περιπλανώμενους σαν εμένα. Είχα μόλις οδηγήσει 10 μίλια μέσα από αστραπές και πλημμύρες για να φτάσω να πάρω ένα ζουμερό burger. Έπρεπε να φάω.

Περισσότερα...