15 Δεκέμβριος 2017

Ο ρόλος των αναλύσεων και των μεγάλων δεδομένων στην ψηφιακή μεταμόρφωση

Τα μεγάλα δεδομένα και οι αναλύσεις είναι θέματα συνδεόμενα στενά με τις επιχειρήσεις. Η ποσότητα των δεδομένων που δημιουργούμε είναι εντυπωσιακή. Η εταιρεία Cisco προβλέπει ότι η ετήσια παγκόσμια κίνηση στο Πρωτόκολλο Διαδικτόυ (IP) θα έχει φτάσει τα 3,3 ζεταμπάιτ (ZB) ετησίως το 2021 και ότι ο αριθμός των συσκευών που συνδέονται με τα δίκτυα του IP θα είναι τρεις φορές περισσότερος από τον παγκόσμιο πληθυσμό το 2021, ενώ η εταιρεία Gartner προβλέπει ότι το 2021 θα ξοδεύονται 2,5 εκ. δολάρια κάθε λεπτό στο Internet of Things (IoT) και ότι θα πωλούνται 1 εκ. συσκευές IoT. Είναι η απόδειξη της ταχύτητας με την οποία η ψηφιακή συνδεσιμότητα αλλάζει τις ζωές των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.

Περισσότερα...

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά επιχειρησιακής ανάλυσης προβλέπεται να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας

Παγκόσμια αγορά επιχειρησιακών αναλύσεων: Επισκόπηση

Η επιχειρησιακή ανάλυση και νοημοσύνη ορίζεται ως ο συνδυασμός των δύο μεγαλύτερων τμημάτων, δηλαδή της επιχειρησιακής νοημοσύνης και των επιχειρησιακών αναλύσεων. Όσο αυξάνονται τα δεδομένα, η επιχειρησιακή νοημοσύνη πρέπει να είναι περισσότερο αναβαθμισμένη για να αναλύει δεδομένα με περισσότερες λεπτομέρειες και να διαχωρίσει αυτά τα τεράστια δεδομένα σε δομημένες και μη δομημένες μορφές.

Περισσότερα...

Ποιες είναι οι δεξιότητες του 21ου αιώνα που χρειάζεται κάθε φοιτητής;

Το χάσμα μεταξύ των δεξιοτήτων που μαθαίνουν οι άνθρωποι και των δεξιοτήτων που χρειάζονται γίνεται όλο και πιο προφανές, καθώς η παραδοσιακή μάθηση δεν μπορεί να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις γνώσεις που χρειάζονται για να ευδοκιμήσουν, σύμφωνα με την έκθεση New Vision for Education του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ: Προάγοντας την Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση μέσω της Τεχνολογίας.

Περισσότερα...

Ο Γενικός Διευθυντής CIO & Services της Interamerican επιλέχθηκε από την SAS ως μέλος του Global Data Management Customer Advisory Board

Η SAS πρωτοπορεί και καινοτομεί με την ίδρυση του Data Management Customer Advisory Board (DM CAB). Το DM CAB στελεχώνεται από 10 ανώτατα στελέχη και συγκεκριμένα Vice Presidents , Executive managers και Senior Directors, τα οποία κατέχουν ηγετικές θέσεις στα ενδοεταιρικά projects διαχείρισης δεδομένων (data management) των επιχειρήσεών τους και είναι πρόθυμα να δεσμευτούν σε μια διετή θητεία ώστε να μοιραστούν τους στόχους και τα αποτελέσματά τους τόσο με την ίδια την SAS όσο και με άλλους πελάτες της εταιρείας. Δέσμευση, επίσης, των μελών του DM CAB είναι η συμμετοχή τους σε μία συνεδρίαση το χρόνο, που συνήθως διεξάγεται στο Cary στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ.

Περισσότερα...

Πώς η επαυξημένη πραγματικότητα βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη

Κάποτε η τηλεόραση ήταν το πιο κοντινό πράγμα στο να αισθάνονται οι τηλεθεατές ότι βιώνουν κάτι φυσικό από τον καναπέ τους. Σήμερα, η επαυξημένη πραγματικότητα έχει δώσει στις εταιρείες την ικανότητα να δημιουργούν μία ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία από τη δισδιάστατη όψη από τις τηλεοράσεις και τις οθόνες μας. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι μία υπολογιστική απεικόνιση της όψης ενός ατόμου.

Περισσότερα...

Η Oracle επενδύει στρατηγικά στην Ελλάδα

Στο πλαίσιο εκδήλωσης για τους εκπροσώπους του Τύπου που έλαβε χώρα την Τρίτη 14 Νοεμβρίου στην Αθήνα, ο Αντώνης Μονοκρούσος, Country Leader Oracle Ελλάς & Cluster Leader GCMM αναφέρθηκε στη στρατηγική επιλογή της Oracle να εμπιστευθεί την ελληνική θυγατρική, μέσω επενδύσεων σε σημαντικούς πυλώνες εξειδίκευσης οι οποίοι εξυπηρετούν ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές.

Περισσότερα...

Τεχνητή νοημοσύνη (AI) - Τι είναι και γιατί είναι σημαντική!

Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ από το Artificial Intelligence) καθιστά τις μηχανές ικανές να μαθαίνουν από την εμπειρία, να προσαρμόζονται σε νέα εισαγόμενα δεδομένα και να εκτελούν ανθρωπομορφικά έργα. Τα περισσότερα παραδείγματα AI για τα οποία ακούτε σήμερα –από τους υπολογιστές που παίζουν σκάκι έως τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα– βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο deep learning και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας (ΕΦΓ). Με τη χρήση των τεχνολογιών αυτών, οι υπολογιστές μπορούν να εκπαιδευτούν ώστε να επιτελούν συγκεκριμένα καθήκοντα με επεξεργασία μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων και αναγνώριση μορφών στα δεδομένα.

Περισσότερα...

Δημιουργώντας σήμερα τον εργασιακό χώρο του μέλλοντος

Οι πάροχοι υπηρεσιών όπως το Amazon και το Lyft έχουν μεταμορφώσει την εξυπηρέτηση της πελατειακής εμπειρίας. Με λίγες κινήσεις σε ένα smartphone ή μερικά κλικ με ένα ποντίκι, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν σχεδόν οποιοδήποτε προϊόν παραδοθεί στην πόρτα τους ή με ένα αυτοκίνητο να τα παραλάβουν μέσα σε λίγα λεπτά.

Περισσότερα...