18 Αύγουστος 2018

Boomer's Blueprint: Επιχειρηματικές αναλύσεις... νέες δεξιότητες, νέες υπηρεσίες

Μια επιτυχημένη επιχείρηση σήμερα είναι πιο ποικιλόμορφη και επικεντρώνεται σε δεξιότητες πέρα ​​από τη λογιστική για να παρέχει στους πελάτες τις υπηρεσίες που θέλουν και χρειάζονται. Ενώ η λογιστική επικεντρώνεται πάντα στις συναλλαγές, τη συμμόρφωση και την υποβολή εκθέσεων, οι επιχειρήσεις μαθαίνουν τη σημασία των επιχειρηματικών αναλυτών που είναι υπεύθυνοι για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ πληροφορικής και δεδομένων για την αξιολόγηση διαδικασιών, τον καθορισμό απαιτήσεων και την παροχή συστάσεων και αναφορών στους υπεύθυνους και σε εκείνους που παίρνουν αποφάσεις. Η γεφύρωση του χάσματος ήταν σίγουρα ένα από τα βασικά κίνητρα του Αμερικανικού Ινστιτούτου CPA για τη δημιουργία του Certified IT Professional πριν από μια δεκαετία.

Περισσότερα...

Το μέλλον της εμπειρίας του πελάτη: Τάσεις και προκλήσεις το 2018

Η εμπειρία του πελάτη, ως κλάδος, αρχίζει να ωριμάζει. Αυτό που κάποτε είχε γίνει «λέξη-καραμέλα» και οδήγησε στην οργανωτική αλλαγή, αποτελεί πλέον μια κατηγορία ρουτίνας στον χώρο του management.

Και παρόλο που δεν εξακολουθεί να είναι μόδα, εκείνοι που ασχολούνται με το μάρκετινγκ συνεχίζουν να ασχολούνται πυρετωδώς με τη βελτίωση της, συχνά με την αγωνία της συνεχούς αλλαγής της τεχνολογίας και της συρρίκνωσης των προϋπολογισμών.

Περισσότερα...

Ο Λευκός Οίκος δίνει τη δυνατότητα στην Κυβέρνηση να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη

Η νέα εγκύκλιος A-11 της Υπηρεσίας Διαχείρισης και Προϋπολογισμού καθοδηγεί ομοσπονδιακές υπηρεσίες για τη δημιουργία πλαισίων εμπειρίας πελατών.

Για χρόνια, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση παρείχε συνήθως τη χειρότερη εμπειρία πελάτη σε οποιαδήποτε βιομηχανία, αλλά η διοίκηση Trump αρχίζει να διατυπώνει ένα σχέδιο για τις υπηρεσίες ώστε να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο παρέχονται οι υπηρεσίες στους πολίτες.

Περισσότερα...

Η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη δεν επιτυγχάνεται πάντα μόνο με το ξόδεμα χρημάτων στην αγορά νέου τεχνολογικού εξοπλισμού…

…μπορεί όμως να βοηθήσει.

Οι ομοσπονδιακοί οργανισμοί έχουν αυξήσει σταθερά την προσοχή τους στην παροχή καλύτερων εμπειριών για τον πελάτη, οι οποίες συνήθως επικεντρώνονται στην εφαρμογή προηγμένης τεχνολογίας. Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι θα πρέπει να ξοδεύετε χρήματα εκεί.

Περισσότερα...

Το μέλλον της Εμπειρίας Πελατών: Άνθρωποι και Τεχνολογία

Υπάρχουν συχνά 2 στρατόπεδα όταν πρόκειται για την εμπειρία πελατών: αυτοί που νομίζουν ότι η τεχνολογία και η αυτοματοποίηση είναι το μέλλον και όσοι πιστεύουν ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να εκτελούν κάθε εργασία οι ίδιοι. Ωστόσο, ίσως το πιο πιθανό σενάριο από τον David Clarke, επικεφαλής εμπειρογνώμονας και ηγέτης συμβουλευτικής εμπειρίας, ψηφιακός διευθυντής στην PwC, είναι να είναι ένας ο νικητής. Ο ίδιος πιστεύει ότι η μελλοντική επιτυχία στην εμπειρία πελατών προέρχεται από ένα συνδυασμό ανθρώπων και τεχνολογίας.

Περισσότερα...

Η IBM θα επενδύσει στην τεχνολογία για να προβλέψει πλημμύρες και κυκλώνες στην Ινδία

Η παγκοσμίως πρωτοπόρος στην χώρο της τεχνολογίας IBM  συνεργάστηκε με τα Ηνωμένα Έθνη, τον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό, τον David Clark Cause και το Linux Foundation για μια παγκόσμια πρωτοβουλία με σκοπό τη χρήση τεχνολογίας για την πρόβλεψη και την αποτελεσματική αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών.

Η IBM δήλωσε σήμερα ότι θα επενδύσει στην τεχνολογία για την πρόβλεψη φυσικών καταστροφών, όπως οι πλημμύρες και οι κυκλώνες στην Ινδία, στο πλαίσιο ενός παγκόσμιου προγράμματος κόστους 30 εκατομμυρίων δολαρίων που αποσκοπεί στην ανακούφιση από καταστροφές.

Περισσότερα...

Πώς να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη μέσω της ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο

Το 70% των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια αύξησε τις δαπάνες σε μοντέλα που βασίζονται στα δεδομένα των πελατών σε πραγματικό χρόνο.

  • Το 58% των επιχειρήσεων διαπιστώνει σημαντική αύξηση της διατήρησης και εμπιστοσύνης των πελατών ως αποτέλεσμα της χρήσης των μοντέλων αυτών.
  • Το 60% χρησιμοποιεί τα μοντέλα που βασίζονται στα δεδομένα πελατών σε πραγματικό χρόνο για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών στα σημεία επαφής και διάδρασης και στις συσκευές, κάτι εξαιρετικά σημαντικό σήμερα.
  • Το 44% των επιχειρήσεων κερδίζει νέους πελάτες και αυξάνει τα έσοδά του ως αποτέλεσμα της υιοθέτησης και της ενσωμάτωσης των μοντέλων στις δραστηριότητές του.
  • Το 39% των στελεχών επιχειρήσεων θεωρεί ότι το Διαδίκτυο των Πραγμάτων αποτελεί σήμερα μια σημαντική τεχνολογία για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, ποσοστό που έφτασε στο 55% τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας το ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα συστήματα για τα μοντέλα που βασίζονται στα δεδομένα των πελατών.

Περισσότερα...

Έρευνα: Οι καταναλωτές θέλουν εμπειρία όπως στο κατάστημα της Amazon

Οι καταναλωτές, ειδικά οι χιλιετηρίδες, προσδοκούν όλο και περισσότερο μια εμπειρία τύπου Amazon όταν βρίσκονται σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης και αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι λιανικής πρέπει να διπλασιάσουν την εμπιστοσύνη και την άνετη εμπειρία αγορών.

Αυτά είναι τα ευρήματα μιας νέας έρευνας της Euclid Analytics, “Το κατάστημα του παρελθόντος συναντά τον αγοραστή του μέλλοντος: Μπορούν οι λιανοπωλητές να γνωρίσουν τις σύγχρονες καταναλωτικές προσδοκίες;”, στην οποία συμμετείχαν 1500 ερωτηθέντες.

Περισσότερα...