16 Δεκέμβριος 2017

Συνέντευξη του Δρ. Αξαρλόγλου Κωνσταντίνου

Συνέντευξη του Δρ. Αξαρλόγλου Κωνσταντίνου
Αντιπρύτανης Εκπαίδευσης Στελεχών, ALBA

 

  1. κ. Αξαρλόγλου, πείτε μας κάποια λόγια για το σεμινάριο "Marketing Analytics with SAS"


    Ο όγκος και η ποικιλία των δεδομένων που συλλέγει καθημερινά η επιχείρηση και σχετίζονται με την συμπεριφορά των πελατών της είναι πλέον τεράστιος. Συνεπώς, αποτελεί πραγματικά μεγάλη πρόκληση για την επιχείρηση η αποτελεσματική διαχείριση αυτών των δεδομένων για την καλύτερη κατανόηση των προθέσεων, των επιλογών, των αποφάσεων και των δράσεων των πελατών της.

Περισσότερα...

Συνέντευξη του Paul Roberts

Συνέντευξη του Paul Roberts
VP Product Solutions and Strategy,
EMEA at SuccessFactors, an SAP Company

 

  1. Το SuccessFactors είναι ένας από τους κορυφαίους πωλητές διαχείρισης ανθρώπινου κεφαλαίου βασισμένου στο cloud. Αυτό που έχει πραγματική αξία για τον χρήστη είναι η έκθεση σε συνεχή metrics και analytics. Πως υπολογίζετε την αξία για κάθε άτομο ξεχωριστά; Μιλήστε μας για τα projects του δικού σας τμήματος αναλύσεων (workforce analytics)

    Τα analytics του ανθρώπινου δυναμικού είναι καταλυτικής σημασίας για τον τρόπο που οι μεγάλοι οργανισμοί προσλαμβάνουν, αναπτύσσουν, εμπλέκουν και μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα των υπαλλήλων τους.

Περισσότερα...

Συνέντευξη της Αθηνάς Κανιούρα

Συνέντευξη της Αθηνάς Κανιούρα
Lead Scientist for Accenture Analytics
& Marketing Services (AAMS)
and Head of IGEM for AAMS

 

  1. Πόσα χρόνια η Accenture ασχολείται με τα Marketing Analytics;

    Η Accenture ασχολείται με τα Marketing analytics εδώ και 9 χρόνια. Το τμήμα της Ελλάδας αποτελεί και το “center of excellence” των marketing analytics στην εταιρία παγκοσμίως. Τα τελευταία 3 χρόνια η ανάπτυξη του τμήματος είναι αλματώδης, αποτελούμενο αυτή την στιγμή από 60 άτομα.

Περισσότερα...

Συνέντευξη του Δαμιανoύ Χατζηαντωνίου

Συνέντευξη του Δαμιανoύ Χατζηαντωνίου
Επίκουρου Καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

 

  1. Πρόσφατα ανακοινώσατε ένα ετήσιο πρόγραμμα πιστοποίησης "Big Data and Business Analytics". Θεωρείτε ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα έλλειπε από τα ελληνικά πανεπιστήμια;

    Όπως έχει επανειλημμένα αναφερθεί στη διεθνή βιβλιογραφία (π.χ. «Data Scientist: The Sexiest Job of the 21st Century»», Tom Davenport, Harvard Business Review, Οκτώβριος 2012) ο ρόλος του data scientist στις σύγχρονες επιχειρήσεις αποκτά όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα. Ταυτόχρονα, έχει επισημανθεί η μεγάλη έλλειψη τέτοιων στελεχών διεθνώς. Για παράδειγμα, η McKinsey στη μελέτη της «Big Data: The next frontier for innovation, competition and productivity» (2011), προβλέπει ότι θα

Περισσότερα...

Συνέντευξη του Martin Sorensen

 

Συνέντευξη του Martin Sorensen
Sales Manager στην TARGIT A/S

 

  1. Με δεδομένη την οικονομική κρίση που διανύει η Ελληνική αγορά, πως μια εταιρεία θα μπορούσε να επωφεληθεί από μια πλατφόρμα/εργαλείο Business Intelligence & Analytics;

    Με την επιχειρηματική Ευφυΐα έχεις τη δυνατότητα να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στην επιχείρησή σου. Αυτό γίνεται ακόμα πιο σημαντικό όταν το επιχειρηματικό περιβάλλον συνάδοντας με το οικονομικό, διατρέχει κρίση. Με ένα εργαλείο ΒΙ μπορείς εύκολα να παρακολουθήσεις τις τάσεις της αγοράς  και να ανιχνεύσεις νέες ευκαιρίες εξάπλωσης των δραστηριοτήτων. Χωρίς τη γνώση της επιχείρησής σου είναι αδύνατον να ξεπεράσεις τον ανταγωνισμό: είναι ξεκάθαρο πως στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας μόνο οι θαρραλέες και δυνατές επιχειρήσεις θα επιβιώσουν. Ένα εργαλείο Επιχειρηματικής Ευφυΐας λοιπόν προσφέρει όλα όσα χρειάζονται για την επιβίωση αυτή.

Περισσότερα...

Συνέντευξη του Αριστείδη Βάσση

Συνέντευξη του Αριστείδη Βάσση
Commercial Director
TARGIT Greece

 

  1. Πείτε μας λίγα λόγια για την συνεργασία της TARGIT με την Binary Tree (Πότε ξεκίνησε, λόγοι, οφέλη). Ποιες εταιρίες έχουν προστεθεί στο πελατολόγιό σας τα τελευταία χρόνια;

    Η TARGIT κλείνει φέτος 27 χρόνια αποκλειστικής παρουσίας στο χώρο και η BinaryTree διανύει πλέον τον τρίτο χρόνο ως επίσημος διανομέας της στην Ελλάδα.

    Η πρώτη επαφή που είχαμε με το προϊόν ήταν στα πλαίσια εκτίμησης των διαθέσιμων λύσεων για τη σύνταξη μιας πλήρους πρότασης προς έναν υποψήφιο πελάτη.

    Αρχικά, εκμεταλλευόμενοι τη δυνατότητα δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου 30 ημερών που προσφέρει η TARGIT, υλοποιήσαμε ένα μέρος της λύσης σε ένα μόλις απόγευμα.

Περισσότερα...

Συνέντευξη από τον Σπύρο Σακελλαρίου

Συνέντευξη του Σπύρου Σακελλαρίου
Content Delivery & VAS Section Manager
INTRACOM TELECOM

 

  1. Αρχικά πείτε μας λίγα λόγια για τη λύση της Intracom για τα Big Data. Ποιες είναι οι απαιτήσεις και τι τεχνολογίες χρησιμοποιεί ο BigStreamer; Σε ποια industries εφαρμόζεται αυτή τη στιγμή και με τι αποτελέσματα;

    Η πλατφόρμα που αναπτύξαμε ονομάζεται BigStreamer και είναι μία από τις πρώτες εξειδικευμένες Big Data λύσεις στην παγκόσμια αγορά με στόχο την αγορά των Τηλεπικοινωνιών. Η πλατφόρμα βασίζεται πάνω σε τεχνολογίες Hadoop που παρέχονται από τη λύση Dell|Cloudera. Ο BigStreamer στοχεύει σε περιοχές που συνήθως δημιουργούν προβλήματα (pain areas) στους CSPs:

Περισσότερα...

Συνέντευξη από τον Κωνσταντίνο Μπαχά

Συνέντευξη του Κωνσταντίνου Μπαχά
BI Consultant,
SAS Greece, Cyprus, Bulgaria

 

1. Τι είναι τα SAS® Visual Analytics και γιατί τα θεωρείτε «εύκολα»;

Τα SAS® Visual Analytics είναι μια in-memory λύση υψηλής απόδοσης για την εξερεύνηση τεράστιου όγκου δεδομένων σε πολύ μικρό χρόνο. Δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εντοπίσουν μοτίβα, συσχετίσεις και ευκαιρίες για περαιτέρω ανάλυση, σε δισεκατομμύρια εγγραφών μέσα από διαδικτυακό περιβάλλον αναφορών ή κάποια κινητή πλατφόρμα όπως το iPad®. Με εντυπωσιακά γραφικά, δυναμική δημιουργία ιεραρχιών, γεωγραφική απεικόνιση αλλά κυρίως με τις ενσωματωμένες analytics δυνατότητες για αναζήτηση συσχετίσεων και προβλέψεις μελλοντικών τάσεων, επιτρέπουν στους χρήστες να εξάγουν χωρίς κόπο πολύτιμες πληροφορίες άμεσα, με τα δεδομένα φορτωμένα στη μνήμη.

Περισσότερα...