Συνέντευξη του Martin Sorensen
Sales Manager στην TARGIT A/S

 

  1. Με δεδομένη την οικονομική κρίση που διανύει η Ελληνική αγορά, πως μια εταιρεία θα μπορούσε να επωφεληθεί από μια πλατφόρμα/εργαλείο Business Intelligence & Analytics;

    Με την επιχειρηματική Ευφυΐα έχεις τη δυνατότητα να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στην επιχείρησή σου. Αυτό γίνεται ακόμα πιο σημαντικό όταν το επιχειρηματικό περιβάλλον συνάδοντας με το οικονομικό, διατρέχει κρίση. Με ένα εργαλείο ΒΙ μπορείς εύκολα να παρακολουθήσεις τις τάσεις της αγοράς  και να ανιχνεύσεις νέες ευκαιρίες εξάπλωσης των δραστηριοτήτων. Χωρίς τη γνώση της επιχείρησής σου είναι αδύνατον να ξεπεράσεις τον ανταγωνισμό: είναι ξεκάθαρο πως στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον της Ελλάδας μόνο οι θαρραλέες και δυνατές επιχειρήσεις θα επιβιώσουν. Ένα εργαλείο Επιχειρηματικής Ευφυΐας λοιπόν προσφέρει όλα όσα χρειάζονται για την επιβίωση αυτή. Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι το TARGIT δεν αποτελεί κοστοβόρα ή  χρονοβόρα επένδυση. Η απόδοση της επένδυσης επιτυγχάνεται από τις εταιρείες σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα, εκμεταλλευόμενες τις δυνατότητες του εργαλείου.

  2. Η οπτικοποίηση των δεδομένων (data visualization) έχει κάνει αυτά τα εργαλεία πιο φιλικά προς το χρήστη και ιδιαίτερα στα διοικητικά στελέχη. Θεωρείται πως αυτός είναι ο πιο σημαντικός λόγος που ο χώρος του ΒΙ & Analytics έχει γνωρίσει τέτοια ανάπτυξη το τελευταίο καιρό? Αν όχι, τότε ποιοι θεωρείται πως είναι οι λόγοι αυτής της ραγδαίας ανάπτυξης;

    Θεωρώ πως στην πραγματικότητα ο κύριος λόγος που οι επιχειρήσεις θεωρούν εύχρηστα τα εργαλεία ΒΙ είναι το γεγονός ότι καθιστά τα δεδομένα προσβάσιμα. Πέρα από τις δυνατότητες οπτικοποίησης που υπήρχαν πάντα (έστω και σε λιγότερο advanced επίπεδο), τώρα είναι πολύ εύκολο για τον τελικό χρήστη να δημιουργεί και να επεξεργάζεται αναφορές και αναλύσεις, ακόμα και με ελάχιστη γνώση της τεχνολογίας. Η επιχειρηματική ευφυΐα βοηθάει τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν έγκαιρα σε προβλήματα και ευκαιρίες που εντοπίζονται, που σημαίνει να έχουν άμεση πρόσβαση στις λεπτομέρειες και να λαμβάνουν τις απαραίτητες αποφάσεις. Με με αυτόν τον τρόπο μετατρέπονται τα δεδομένα σε πραγματική γνώση και αυτόματα δίδεται το έναυσμα για μετρήσιμη επιχειρηματική δράση.

  3. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να προσφέρει η TARGIT στους πελάτες της;

    Το κύρια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα TARGIT Decision Suite είναι η ευχρηστία του και η ταχύτατη ενσωμάτωσή του με τα υφιστάμενα πληροφοριακά συστήματα. Η φιλοσοφία της TARGIT στην εξέλιξη του εργαλείου της εστιάζει σε χαρακτηριστικά που μπορούν να φανούν χρήσιμα στους περισσότερους χρήστες. Ακόμη και  χρήστες με μικρή εξοικείωση με τις έννοιες του BI & Analytics είναι σε θέση να λαμβάνουν τα μέγιστα από ένα τέτοιο εργαλείο. Άλλωστε, ανεξάρτητοι φορείς όπως ο BARC  (Business Application Research Center) διεξάγουν έρευνες σε τακτά χρονικά διαστήματα σε εταιρείες που χρησιμοποιούν εργαλεία ΒΙ και κατατάσσουν το TARGIT πρώτο σε ευχρηστία και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους μεγάλους προμηθευτές λύσεων Business Intelligence.

  4. Η TARGIT θεωρείται ως μία πολλά υποσχόμενη εταιρεία με μεγάλη ανάπτυξη και τώρα εισχωρείτε δυναμικά και στην αγορά της Αμερικής. Πως πάει η κίνηση αυτή για εσάς μέχρι στιγμής;

    Επιδιώκοντας να κάνει πιο έντονη την παρουσία της στις ΗΠΑ, η TARGIT εγκαινίασε τα νέα της γραφεία στη Βοστώνη, όπου ήδη σημειώνει επιτυχία εμπλουτίζοντας πελατολόγιό της με παγκοσμίου φήμης εταιρείες όπως  Starbucks, Tommy Hilfiger, κά. Παρόλο που από την ίδρυσή της η TARGIT σημειώνει συνεχόμενη ανάπτυξη, το 2012 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά: Εστιάσαμε στην αλλαγή της στρατηγικής μας, της τεχνολογίας και της εικόνας μας, διαφοροποιώντας & διευρύνοντας τους μελλοντικούς μας στόχους.  Έχουμε επενδύσει σε σημαντικούς πόρους ειδικά για την παγκόσμια αγορά και σχετικά με τον τομέα της Επιχειρηματικής Ευφυΐας διαβλέπουμε τεράστιες δυνατότητες εκεί.