16 Δεκέμβριος 2017

Στέλεχος της Cable: Δείτε την μεγάλη εικόνα “Big picture” αξιολογώντας Βig Data ευκαιρίες

Case Study Time Warner Cable

O Mark Lurye έχει αξιολογήσει πολλά από τα εργαλεία λογισμικού τα οποία έχουν γίνει συνώνυμα με τα big data. Όμως το στέλεχος της Time Warner Cable θεωρεί ότι μερικές από τις ευκαιρίες  και  τεχνολογίες  που προσφέρουν τα big data έχουν σχετικά μικρή επιχειρησιακή αξία, τουλάχιστον στις τρέχουσες απαιτήσεις του οργανισμού της.

Περισσότερα...

Case Study Telecom Italia

Case Study της Telecom Italia από την SAS

 

At Telecom Italia, visualizing data makes hearing it easier

Σε ένα περιβάλλον όπου οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών «κονταροχτυπιούνται», οι σύγχρονοι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, για να μπορέσουν, όχι μόνο να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά και απλά να λειτουργήσουν, θα πρέπει να απαντούν σε καθημερινή βάση στις προκλήσεις με ταχύτητα και διαθεσιμότητα…

Ως ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ιταλία, και με σημαντική παρουσία στη Λατινική Αμερική, η TELECOM ITALIA αναζητά συνεχώς τρόπους για να βελτιώνει την «εμπειρία του πελάτη»!

Περισσότερα...

Case study Capital One

financial analytics

Τη δεκαετία του 1980, δύο χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι εντόπισαν μια αδυναμία στη βιομηχανία πιστωτικών καρτών, αλλά και τον τρόπο να μετατρέψουν αυτή την αδυναμία σε πλεονέκτημα. Η αδυναμία ήταν η έλλειψη πελατοκεντρικής προσέγγισης και η λύση ήταν τα νέα τότε συστήματα Business Analytics.

Περισσότερα...

Case study MANN+HUMMEL Group

MANN+HUMMEL Group

Industry: Automotive/ Αυτοκινητοβιομηχανία
Department: Production/ Παραγωγή

Το MANN+HUMMEL Group με περισσότερους από 9.000 εργαζόμενους είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κλάδο των ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Τα εργοστάσιά της κατασκευάζουν φίλτρα αέρα για αυτοκίνητα κι άλλα ανταλλακτικά.

Περισσότερα...

Case study της Targit: Korres

TARGIT Business Intelligence
Case Study: ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ

ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ


Η ΚΟΡΡΕΣ είναι μία ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1996 και έχει τις ρίζες της στο παλαιότερο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Το πρώτο προϊόν ΚΟΡΡΕΣ ήταν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο, που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 400 φυσικά και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα σε 30 χώρες, με παρουσία στα σημαντικότερα επιλεκτικά σημεία πώλησης παγκοσμίως. Στην ελληνική αγορά τα προϊόντα διατίθενται στα φαρμακεία.

Περισσότερα...

Case Study BaaS

Πλατφόρμα επιβράβευσης χρηστών στο Facebook από την BaaS
για λογαριασμό του City Unity College

Πρόσφατα η BaaS ανέλαβε την προώθηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του City Unity College, με κύριο στόχο να καταστήσει το brand ευρύτερα γνωστό στο νεανικό κοινό του Facebook. Ακολούθησε έρευνα στα social media (SM monitoring με το εργαλείο SDL SM2), η οποία έφερε στο φως σημαντικά στοιχεία.

Περισσότερα...

Case Study MARKS & SPENCER

predicta.gr Marks & Spencer
PREDICTA / PREDICTIVE ANALYTICS SOLUTIONS FOR RETAIL.
Case Study: MARKS & SPENCER
Σκοπός: Marketing Optimization, αξιοποιώντας Loyalty Scheme με την βοήθεια της τεχνολογίας analytical CRM / Data Mining IBM SPSS


Το δεδομένο:
Η αλυσίδα καταστημάτων MARKS & SPENCER, στην Ελλάδα, έχει υιοθετήσει ένα Loyalty Scheme μέσω του οποίου συγκεντρώνονται σημαντικά στοιχεία του πελατολογίου της επιχείρησης πού αφορούν τόσο στην κοινωνικό-δημογραφική ταυτότητα του πελάτη όσο και στην αγοραστική συμπεριφορά του σε σχέση με την επιχείρηση.

Περισσότερα...

Case study Best Buy

Εταιρία: Best Buy
Η εταιρία Best Buy δραστηριοποιείται στο χώρο του retail και εξειδικεύεται σε προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Department: Marketing/Information Management

Περισσότερα...