16 Δεκέμβριος 2017

Case study Hair Salon

Σε μια εποχή κρίσης, με πολλές αλλαγές σε εξέλιξη, μια αλυσίδα κομμωτηρίων, αύξησε την κερδοφορία μέσω βελτιστοποίησης της τιμής των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Το πρόβλημα
Η μειωμένη κίνηση είχε οδηγήσει σε μειωμένα έσοδα για την εταιρία. Η εταιρία πίστευε πως μια  βελτιστοποιημένη τιμολόγηση θα μπορούσε να αυξήσει την κερδοφορία, αλλά δεν ήξερε ποια προϊόντα να ανατιμολογήσει και πως.

Η λύση
Τα analytics βοήθησαν την εταιρία να αναλύσει την τιμολόγηση σε τρεις διαφορετικές μάρκες και για εννιά διαφορετικά προϊόντα, καθώς και να αναλύσει τον τρόπο τιμολόγησης του ανταγωνισμού. Μετά τον εντοπισμό των προϊόντων που έπρεπε να αλλάξουν τιμή και τον προσδιορισμό της νέας τιμής, οι προτεινόμενες αλλαγές δοκιμάστηκαν σε μερικά υποκαταστήματα.

Το αποτέλεσμα
Με την υιοθέτηση της νέας τιμολόγησης, η εταιρία κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά της κατά 2 εκ. Δολλάρια.