16 Δεκέμβριος 2017

Case study Best Buy

Εταιρία: Best Buy
Η εταιρία Best Buy δραστηριοποιείται στο χώρο του retail και εξειδικεύεται σε προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Department: Marketing/Information Management

Η ανάγκη
Η εταιρία Best Buy ήθελε να κατανοήσει καλύτερα τους πελάτες της, τις συμπεριφορές και τις καταναλωτικές τους συνήθειες. Ο στόχος ήταν να αυξηθούν οι πωλήσεις, τα κέρδη και το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.

Η λύση
Η συμβουλευτική Accenture, με μεγάλη εμπειρία στον τομέα των Business Analytics, ανέλαβε την υλοποίηση. Η ομάδα εξέτασε εκατομμύρια συναλλαγών ψάχνοντας για κρυμμένες συσχετίσεις μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων και δημογραφικών ομάδων πελατών. Ο στόχος ήταν να σχεδιαστούν προσφορές που να αφορούν συγκεκριμένες ομάδες πελατών, ειδικές προσφορές σε συγκεκριμένους συνδυασμούς προΪόντων και καλύτερος έλεγχος των αποθεμάτων.

Το αποτέλεσμα
Αυτή η πελατοκεντρική προσέγγιση αύξησε τις πωλήσεις της εταιρίας και παράλληλα μειώθηκε το κόστος. Η ανάλυση που γίνεται από τη Best Buy αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης έναντι των ανταγωνιστών της. Η εταιρία κέρδισε τη διάκριση CIO 100 από το CIO, ένα από τα μεγαλύτερα περιοδικά στο χώρο του IT.

 

Διαβάστε το αναλυτικό case study