19 Οκτωβρίου 2017

Marketing

Case study της Targit: Korres

TARGIT Business Intelligence
Case Study: ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ

ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ


Η ΚΟΡΡΕΣ είναι μία ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1996 και έχει τις ρίζες της στο παλαιότερο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Το πρώτο προϊόν ΚΟΡΡΕΣ ήταν ένα αρωματικό σιρόπι για το λαιμό με μέλι και γλυκάνισο, εμπνευσμένο από το θερμαντικό ρακόμελο, που έφτιαχνε ο παππούς Γιώργος Κορρές στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Νάξο. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 400 φυσικά και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα σε 30 χώρες, με παρουσία στα σημαντικότερα επιλεκτικά σημεία πώλησης παγκοσμίως. Στην ελληνική αγορά τα προϊόντα διατίθενται στα φαρμακεία.

Περισσότερα...

Case Study BaaS

Πλατφόρμα επιβράβευσης χρηστών στο Facebook από την BaaS
για λογαριασμό του City Unity College

Πρόσφατα η BaaS ανέλαβε την προώθηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του City Unity College, με κύριο στόχο να καταστήσει το brand ευρύτερα γνωστό στο νεανικό κοινό του Facebook. Ακολούθησε έρευνα στα social media (SM monitoring με το εργαλείο SDL SM2), η οποία έφερε στο φως σημαντικά στοιχεία.

Περισσότερα...

Case Study MARKS & SPENCER

predicta.gr Marks & Spencer
PREDICTA / PREDICTIVE ANALYTICS SOLUTIONS FOR RETAIL.
Case Study: MARKS & SPENCER
Σκοπός: Marketing Optimization, αξιοποιώντας Loyalty Scheme με την βοήθεια της τεχνολογίας analytical CRM / Data Mining IBM SPSS


Το δεδομένο:
Η αλυσίδα καταστημάτων MARKS & SPENCER, στην Ελλάδα, έχει υιοθετήσει ένα Loyalty Scheme μέσω του οποίου συγκεντρώνονται σημαντικά στοιχεία του πελατολογίου της επιχείρησης πού αφορούν τόσο στην κοινωνικό-δημογραφική ταυτότητα του πελάτη όσο και στην αγοραστική συμπεριφορά του σε σχέση με την επιχείρηση.

Περισσότερα...

Case study Best Buy

Εταιρία: Best Buy
Η εταιρία Best Buy δραστηριοποιείται στο χώρο του retail και εξειδικεύεται σε προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Department: Marketing/Information Management

Περισσότερα...