15 Δεκέμβριος 2017

CRM

Η Ancestry.com βασίζεται στην μεγάλη διαθεσιμότητα της MapR για να λειτουργεί τον αγωγό πληροφοριών DNA συνεχώς και αδιάκοπα

Η εταιρεία

Η Ancestry.com, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα αναζήτησης πληροφοριών για οικογενειακά δέντρα, χρησιμοποιεί το machine learning και άλλες τεχνικές στατιστικής για να παρέχει υπηρεσίες όπως πληροφορίες για την καταγωγή μας και ακολουθίες DNA στους χρήστες της.

Περισσότερα...

Case study Heineken

Industry: Τρόφιμα
Department: Customer Relations Management (CRM)

Η εταιρία
Η Heineken παράγει και διανέμει περισσότερα από 200 διαφορετικά είδη μπύρας, ενώ απασχολεί περίπου 50.000 εργαζόμενους.

Περισσότερα...