15 Δεκέμβριος 2017

Η καταπολέμηση της απάτης σε πραγματικό χρόνο

Η ουγγρική τράπεζα OTP Bank αποκτά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσω της οπτικοποίησης δεδομένων, της ανίχνευσης της απάτης και της ανάλυσης των κοινωνικών δικτύων από τη SAS®

Όταν ο ουγγρικός τραπεζικός όμιλος άρχισε να αντιμετωπίζει άνοδο στις δόλιες δραστηριότητες, γνώριζε ότι χρειαζόταν ένα καλύτερο τρόπο για τον εντοπισμό των ενδεχόμενων απατών πριν την έκδοση πίστωσης.

Περισσότερα...

Η απώλεια δεδομένων και το downtime κοστίζουν στις επιχειρήσεις περισσότερο από $1.7 τρις κάθε χρόνο

Μελέτη σε ολόκληρο τον κόσμο αποκαλύπτει αύξηση 400% στα περιστατικά απώλειας δεδομένων, τη στιγμή που οι επιχειρήσεις δηλώνουν απροετοίμαστες για τη νέα εποχή του Mobile, του Cloud και των Big Data


Τα κύρια αποτελέσματα της έρευνας:

Περισσότερα...

Ο νέος ρόλος των CIO: προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της καινοτομίας

Έρευνα της IDC για λογαριασμό της Oracle και της Intel δείχνει ότι οι Διευθυντές Πληροφοριακών Συστημάτων (CIO) - αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις στο IT και την πλεονεκτική θέση τους στην εταιρεία - μπορούν να μετασχηματιστούν από παράγοντες υποστήριξης σε στρατηγικούς μοχλούς δημιουργίας εσόδων.

Περισσότερα...

Έρευνα: Πώς τα κλινικά analytics βοηθούν με σημαντική χρήση

Αν και οργανισμός υγείας επιβεβαιώνει το επίπεδο 1 ή 2 για σημαντική χρήση φέτος, αυτή η διαδικασία μπορεί να μην είναι τελείως διαισθητική για τους γιατρούς και άλλους υπαλλήλους της κλινικής για την καταγραφή της φροντίδας των ασθενών. Στο Γενικό Νοσοκομείο Μασαχουσέτης (ΓΝΜ), οι γιατροί λαμβάνουν πολύ λίγη βοήθεια από τον Φάκελο με τις Πληροφορίες Ασθενών (QPID), μια μηχανή κλινικής ανάλυσης που αναπτύχθηκε στο νοσοκομείο για να εντοπίζει πληροφορίες για τους ασθενείς και να κάνει πιο εύκολα προβλέψεις από ότι γιατροί που βιάζονται.

Περισσότερα...

Στοχευμένες καμπάνιες , βελτιώνουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών, οδηγώντας σε αύξηση του ετήσιου growth από 80.000 σε 100.000 λογαριασμούς.

Η Scotiabank έχει περίπου 20 εκατομμύρια λογαριασμούς πελατών στις διάφορες επιχειρηματικές της δραστηριότητες. Προκειμένου να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την οικονομική δυνατότητα των υφιστάμενων πελατών της μέσω της εφαρμογής αποτελεσματικού marketing, η Scotiabank αντιμετωπίζει την πρόκληση να διασφαλίσει ότι οι πελάτες της λαμβάνουν την κατάλληλη προσφορά προϊόντος ή υπηρεσίας, την καταλληλότερη στιγμή, μέσω του αποτελεσματικότερου καναλιού.

Στο παρελθόν, η τράπεζα Scotiabank έτρεχε «μια κι έξω» marketing καμπάνιες , που στο σύνολό τους δεν ξεπερνούσαν τις πέντε με έξι καμπάνιες το χρόνο. Τώρα με τη λύση SAS® Marketing Optimization η τράπεζα έχει αυξήσει θεαματικά τον αριθμό των καμπανιών που τρέχει ετησίως, κάτι που συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων.

Περισσότερα...

Νέα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων δίνουν πλεονέκτημα στους χρήστες έναντι των λοιπών επιχειρήσεων.

Όπως πολλές επιχειρήσεις, η Modern Markteting Concepts Inc. δεν είναι καινούρια στον τομέα του business intellingence και analytics . O Brian Tvenstrup, διευθύνων σύμβουλος στον τομέα των analytics της MMC, δήλωσε ότι το τμήμα του marketing της εταιρείας έχει χρησιμοποιήσει BI και τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων από τη SAS και τη μονάδα SPSS της IBM για χρόνια.

Περισσότερα...

Η σημασία των Analytics στον αθλητισμό.

Ο κόσμος του αθλητισμού αγαπά τα στατιστικά. Στην πραγματικότητα, υπάρχει ένα αυξανόμενο κίνημα σε διάφορα επαγγελματικά πρωταθλήματα να κάνουν τις τεχνικές με analytics δεδομένων,  μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων. Ο κόσμος των επιχειρήσεων θα μπορούσε να μάθει  πολλά από επαγγελματικές αθλητικές ομάδες και από τα πρωταθλήματα καθώς κινούνται για να αγκαλιάσουν  τις αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα.

Περισσότερα...

Ford Motor Company

Case Study Ford Motor Company

Tο case study αναφέρεται στην αυτοκινητοβιομηχανία Ford Co. και το πώς κατάφερε να πραγματοποιήσει κέρδη ύστερα από τέσσερα χρόνια συνεχών ζημιών. Δείτε τους τρόπους που ακολούθησε η εταιρία προκειμένου να παραμένει ανταγωνιστική.

Περισσότερα...